My heart My life

Alla inlägg den 19 maj 2011

tja

Av Linda - 19 maj 2011 17:30

En vän hade lagt ut denna lilla vers på FB så snodde den. Väldigt fin men tror egentligen ingen följer detta.. Inte helt ut tyvärr.. 


        Lev hvert minutt, hver time som er til

   Ha gleden i ditt hjerte, la den vises i ditt smil

         Mye blir borte & endres med tiden

             Men livet er nå & ikke siden!!!!    


Väldigt fin tycker jag. Ni får överleva den på norska. Många inlägg idag   Ska snart byta blöja & klä på min lilla buse & stänga in "houdini" innan man beger sig till centret på "tiggar" runda.  

Av Linda - 19 maj 2011 13:44

Den gamla bloggen är numera lösordsskyddad. Fick till det ändå.




Lösenordet är: LindaJ för den som vill kolla in den.   www.linda84.bloggplatsen.se

Av Linda - 19 maj 2011 13:03

Känns så underbart med denna nystart så ni anar inte.. Klart det är synd att saker & ting har blivit som det blivit och att det var jag som fick ge mig.. Men så är det bara.. Har fortfarande känslan av besvikelse i maggropen men vet det blir bättre.. Allt ordnar sig alltid i slutändan.. Idag har jag inte gjort ett skit.. Fick trevligt kaffebesök & var skönt att prata av sig lite. Och sedan har jag grejat med min nya blogg. Skulle behöva ta mig ut på promenad så får nog göra det sen. Har skitit sig med mina 10.000 steg dom senaste dagarna men får ta mig i kragen med det & börja om på nytt. Men inte idag   idag ska jag bara njuta av min son och göra allt klart så jag bara kan dammsuga & skura golv i morgon. I eftermiddag ska jag & en till försöka fixa lite priser till sommarrallyt som Foxen MC ska ha nästa helg. 

 Vi hörs! Och tack ännu en gång för stödet jag fått. Föraökte lösenords skydda den gamla bloggen men fick inte till det.. Ska låta den hänga kvar några dagar till & sedan låser jag den.

 Ha det bra!! 

Av Linda - 19 maj 2011 12:41

Hejsan.

Har varit tvungen att fixa ny blogg av diverse orsaker som jag inte tänker gå in på. Men numera finns jag här & för er som vill kika in på min gamla blogg är adressen: linda84.bloggplatsen.se 

 Har hänt lite grejer som gjort att detta får bli min nya lite mer "anonyma" blogg för att jag ska kunna ha kvar min yttrandefrihet. Vissa behöver inte läsa min blogg & lägga sig i allt. Punkt slut!! Men som sagt nu finns jag här. Skriver mer senare. Just nu får jag ta hand om min underbaraste underbara  

   Mammas guldklimp


Och kommer fortsätta reklamera på FB. Kanske inte alla inlägg men. Varför? Jo för min vänlista har rensats   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


This is me & my life

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards