My heart My life

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Linda - 20 maj 2011 20:20

  Visst blir han fin    Fräsch är han åtminstone hihi Blir som en valp igen.

 Nu ska jag blicka framåt.. Försöka.. Jag kan inget mer göra.. Har på sätt & vis bett om ursäkt men jag står fortfarande vid vartenda ord.. Jag skrev aldrig nåt fel & heller aldrig nån skit.. Så nu får det vara bra... Hade jag skrivit skit så hade det märkts. Det är upp till alla om ni vill läsa.. Jag bestämmer inte det. Jag skriver för att jag vill & för att jag mår bra av det.. Få lätta hjärtat & berätta om min vardag för den som vill läsa. Har alltid tyckt om att skriva & läsa. Det kommer aldrig försvinna. Og visst jag lättar inte mitt hjärta helt & hållet.. Oj oj det skulle inte se ut   Jag har min goda vän att luta mig mot & tömma mitt huvud. Om allt   Tack för att du åter finns i mitt liv  

 Nu ser vi fram inte bak. Saker har blivit som det blivit & vems fel det är.. Ja det är diskuterbart.

 Ha en fortsatt fin fredags kväll!!

    

Av Linda - 20 maj 2011 09:47

Mår något bättre idag.. Men fortfarande lite ledsen & besviken på omständigheterna runt min gamla blogg.. Inte ett dugg ledsen för att jag skrev som jag skrev men för allt som det slutade med.. Man tror man känner nån men vips så visar det sig inte vara så   Jag ska inte älta detta längre men var tvungen att skriva av mig.. Ska koncentrera mig på att komma upp i humöret igen & verkligen försöka glömma detta fastän det är fruktansvärt svårt..  Har i alla fall lyckats få städat klart idag. Skönt med rena golv igen  Ska snart ge min lilla prins lite mat & sedan ska vi ut på promenad. Har varit "bekväm" på det området i några dagar men idag ska vi ut! Och i eftermiddag ska Gizmo (eller Houdini som han numera kallas) klippas. Det var en bra stund sedan sist som ni ser på bilden så det behövs verkligen. 

    Så då blir han som ny igen   Skulle verkligen vilja ha en hundkompis till honom men jag vet att det inte finns tid till två.. Och vill inte ha nån valp just nu.. Saknar min underbara Bamse   Men saker & ting blev till det bästa..  Vi hörs snart igen!   

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards