My heart My life

Alla inlägg den 27 maj 2011

Av Linda - 27 maj 2011 09:38

Vilken natt det varit... Inte den bästa.. Isak la sig vid halv nio.. Somnade utan problem som vanligt.. Men.. kl 22 började han.. Gråt med nappen i mun.. Gick in tröstade.. Så höll det på till ungefär halv tre.. Sov & gråt.. Var inne minst 6 gånger.. Så då gav jag upp & tog med honom till vårat rum.. Där somnade han tack & lov utan problem.. Men jag sover inte så bra när han ligger där.. Dels får jag minimal med plats & har svårt att ligga bra.. Så när Rune åkte iväg vid kvart över fem så skulle jag flytta både Isak & mig närmare hans sida.. Å vet ni vad som hände då? Jodå då sträckte jag självklart axel & nacke så hade svårt att somna om pga detta.. Och ont har jag fortfarande  

 Annars är allt bara bra här igen. Tack & lov   Ska inte ägna den där människan en enda tanke är mina planer hehe 

 Nu ska jag snart klä på oss & bege oss ut på en promenad & håller tummarna att det inte kommer nåt skyfall med regn.. Vill ha sol sol sol   Och i eftermiddag kommer min lillasyster hem från Karlstad   Det är två veckor sedan jag såg henne sist & denna helg har hon med sig sin pojkvän för första gången. Stackars jäkel   Första gången han ska med får han uppleva ett gäng galna mc typer hihi. Vi har sommarrally i morgon & vi ber att vädergudarna ger oss bra väder så det kommer många. Nej dags för mig att reagera! 

 Hörs snart igen!     

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards