My heart My life

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Linda - 1 juni 2011 14:08

Ofattbart att vi redan är i juni.. Idag har jag & min man varit ihop i 5 1/2 år.. Undrar vart tiden tar vägen.. Har många fina minnen ihop.   och många mer blir det hoppas jag. 

 Idag har det varit en lång tråkig dag.. Började morgonen tidigt då fisen vaknade halv sju & vägrade somna om & som vanligt när han vaknar den tiden är han morgongrinig så efter en timme somnade han igen. Under tiden han sov fick jag grejat uppe i förrådet.. Har tjatat länge på min man att vi skulle göra det ihop.. Men som vanligt händer inte det om inte han själv får infallet..   så idag fick jag börjat. Övervåningen är nåt jag sällan städar då jag anser att det inte är mitt ömråde eftersom jag gör allt nere. Men behöver mer lagringsplats åt grejer & då behövs det en rejäl städning.. Hade hoppats på hjälp så man verkligen kunde rensa eftersom det finns grejer jag inte vet vad vi ska göra av & om det kan slängas.. Har också letat efter nytt täcke & kudde till Isak så jag får lämnat tillbaka allt jag lånat.. Skönt att bli av med sådant då det inte finns plats. Ska uppgradera till junior tänkte jag & då behövs nya sängkläder också.. Men det får bli lite senare.. Har i alla fall haft riktigt tråkigt.. Fick i alla fall tagit en promenad & nu sover Isak så tänkte fortsätta uppe strax.. 

 I morgon blir jag gräsänka   vill inte vill inte.. Tycker inte alls om att sova ensam.. Så funderar på att låta Isak sova hos mig men det är nog kanske dumt för då kanske han inte vill sova i sin egen säng sen.. Får se vad det blir.. Känns som om det blir en lååång helg i min ensamhet.. 

 Och idag blir det väl också ensamt eftersom mannen har massor att göra..tydligen...Nej dags att lätta på rumpan!

Ovido - Quiz & Flashcards