My heart My life

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Linda - 2 juni 2011 19:38

Ja då sitter man här ensam då.. Usch inge kul att vara gräsänka.. Prinsen sover sött   Kanske inte så konstigt med tanke på att han endast sovit en dagslur idag på ca två timmar.. Grinig som tusan på förmiddagen men vägrade sova.. Men somnade & jag fick städat klart. Så nu behöver jag inte tänka mer på det resten av helgen.. 

 Tyckte otroligt synd om min man förut.. Han fick punktering på sin mc.. Så han fick vänta på Falck & var orolig att jag skulle behöva åka iväg & ta med hans däckfixar grej. Men tack & lov säger jag bara så slapp jag det.. Hade inte varit nån höjdare att ta med sig hund & barn ända till Sunne.. Men sist jag hörde nåt så var dom på väg till Sunne för att få nytt däck..

 Ringde nu och allt var bra. Nytt däck på mc.. Och allt bara bra. Så bra.. 

 Blää känns som det blir en låång helg.. Finns ju inget att hitta på.. Ska bli knallväder i morgon & lördag men jag lär inte få njuta så mycket av det.. Har tråkigt redan nu   så finns väl en risk för tidig kväll om det inte skulle dyka upp nåt bra på tv... Vi får se va som skjer..

 Ha en fortsatt trevlig kväll..  

Ovido - Quiz & Flashcards