My heart My life

Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Linda - 5 juni 2011 16:07

  En solhatt till min underbaraste underbara   

Av Linda - 5 juni 2011 07:24

Och idag kommer mannen hem   det ska bli så himla gött. Om fredagen så gick jag faktiskt ut!!   fixade barnvakt & hundvakt & gick sedan till en kompis. Jag hade skitkul & det var underbart att bara få vara mig själv. Har nog inte haft så kul sedan min "fruhippa". Och full blev jag också   Vi var i parken i Årjäng. Satt mest hela kvällen på en parkbänk & bara pratade & umgicks. Klockan 3 på natten var jag hemma igen. Med andra ord en kanon kväll   Vädret var hur perfekt som helst. Varmt & skönt, blå himmel & sol. Blev faktiskt inte kallt heller på kvällingen. Så tack tjejer för en underbar kväll.. 

 Vaknade första gången när klockan var 6.. Formen var ingen höjdare just då men säger sog självt när jag knappt hade ätit sedan halv tre på föregående eftermiddag.. Men somnade om & gick upp vid 9. Klockan kvart över elva orkade jag inte vänta längre utan åkte för att hämta min son hos sin mormor. Skulle garanterat egentligen inte ha kört just då.. men men gjorde det i alla fall. Det slutade med att jag stannade stort sett hela dagen. Lagade hemlagad pizza & bara njöt av sommarvädret med sonen ute på en filt. Var hemma igen vid fem & då var jag totalt slut.. Varm,trött & irriterad. Gick fort över när jag kom hem. Fick i mig en kopp kaffe & sedan var allt bara bra. Hade inte druckit det förrän då för det smakade inte precis med kaffe på morgonen   Lillen somnade tidigt. Var nog typ kvart över sju på kvällen. Han brukar lägga sig typ vid åtta men eftersom han knappt sovit den dagen gick det inte att hålla honom uppe vid gott humör. Så lika bra att lägga honom. Fick grejat & gjort lite & strax efter åtta fick jag trevligt besök av min goda vän Mariann   Vi satt uppe & pratade en stund innan hon begav sig hem vid typ 22. Då slängde jag mig i säng & somnade. 

 Kl 6 började morgonen idag.. Då ville inte busen sova längre.. Det var ingen höjdare att gå upp då kan jag lova.. Men men.. Nu är man uppe & pigg & fisen sover igen   Idag har jag inga stora planer. Typ en promenad, dammsuga & ev städa & tvätta bil. För sedan kommer ju min man hem   skulle nog behövt handla också men får se vad det blir till.

 Det här är kort på min lille prins om fredags eftermiddag/kväll. Hihi ska tidigt krökas          Förstås oöppnad  

 Nej ha en fin dag hörrni!!  

Ovido - Quiz & Flashcards