My heart My life

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Linda - 6 juni 2011 08:37

Den har varit mindre trevlig kan jag lova... Igår kväll gick jag till Mariann för att se Big Brother finalen.. Å ja Simon vann!!! Precis som jag hoppats.. I alla fall var jag hemma strax efter 23.. Gick ut med Gizmo och fixade i ordnig mig för natten. Vet jag reagerade att Isak´s dörr stod på vid gavel men tänkte inte så mycket på det.. Inte förrän jag var inne i sovrummet.. Där var Isak.. Tydligen gråtit var femte minut så Rune hade inte orkat mer utan tagit med honom in.. Tänkte för att vara ärlig att han nog överdrev så gick & la Isak i sin egen säng. Tänkte lite nöjt för mig själv att det funkade med mig ja när det blev tyst därinne. Men det skulle jag nog aldrig ha tänkt för just precis när jag var på väg att somna så började han gråta.. Och så fortsatte det.. Vid halv två gav jag upp & tänkte att mat skulle nog göra susen.. Nöjd med det att det efter att Isak fisen hade somnat.. Men nejdå då började han igen.. Den här gången med en halvtimme-timme emellan gråtningen.. Jo tack.. Tror jag sovit max 4 timmar och dom har inte varit sammanhängande... Och halv sju var det bara att gå upp... Så det har inte varit nån höjdare.. Meningen idag var att vi skulle upp till ö-vall & gå 6 juni tog med några vänner men jag tror ärligt talat inte jag orkar.. Tänkte försöka sova sen när Isak ska ha sin lur senare idag för annars blir jag inte goder att ha att göra med... Så får tala om för mina vänner att jag helt enkelt inte orkar efter nattens bravader.. Tror det är nån hörntand på g som plågar stackaren.. 

 Nej vi får höras.

 Ha en fin dag!

Ovido - Quiz & Flashcards