My heart My life

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Linda - 11 juni 2011 07:41

När man ändå är inne på ämnet närhet   

Av Linda - 11 juni 2011 07:02

En kram sägs förlänga livet. Att det är ett måste för att överleva. Är ett bra tag sen jag hörde detta på radio. Måste nog vara ett år sedan.. Minst.. I alla fall anser jag att detta stämmer. Jag är en kram människa. Älskar det. Och speciellt spontana kramar. Sådana som man inte väntar sig. Tänk så olika vi människor är egentligen.. Vissa behöver ingenting.. Vill helst inte ha medans andra har stora behov av just kramar & närhet. Jag är nog en mellanting. Vill gärna ha kramar pussar osv men det är inget måste. Men klart humöret växer om nån skulle ge en spontan kram. Hur är ni?  Jag tror att närhet är väldigt viktigt för att ett förhållande ska funka. 

 Annars då? Jo här har det regnat..regnat & regnat... Mitt humör har nog varit som regnet dom senatse dagarna. Brist på d-vitamin kanske   Vill ha sol sol sol.  Så man kan vara ute & mysa. Behöver inte vara 30 grader varm. Jag nöjer mig gladeligen med typ 25. Vaknade till i natt & när jag tittade ut var himmelen rosa. Jättefint & tänkte att ja idag kanske vi får sol. Kan finnas en chans som det ser ut nu. Molnen ser lite lättare ut än dom varit på sistone. Får hoppas det så man kan ta med sig lill fisen på promenad. Bara det inte regnar så funkar det. Han är inte så nöjd över att få regnskyddet över sig   Om han inte sover då men just det är för tiden svårt att få till i vagnen. Är ju så mycket att titta på  

 Nej nu vaknar nog prinsen snart så får passa på att avsluta.

 Ha en fin dag & håller tummarna för att regnet håller sig borta!   

Ovido - Quiz & Flashcards