My heart My life

Direktlänk till inlägg 1 juli 2011

Är det möjligt?

Av Linda - 1 juli 2011 06:40

Att tredje dagen i rad vara klarvaken kl 6 om morgonen?   Och jag har inte direkt lagt mig tidigt heller.. Fördelen är att man får lite egentid innan fisen vaknar   Han har verkligen imponerat mig dom senaste nätterna. Sovit i stort sett hela nätter nu sedan Ullareds resan. Före så vaknade han minst tre gånger & nu det senste har det bara varit en   Perfekt. Ännu en fördel med att vara uppe så tidigt är att man får väldigt mycket gjort. Som igår: Fick städat bilen invändigt efter ullared och spolat mattor. Men den var faktiskt inte så farlig som jag trott   Flickorna var duktiga med att hålla ordning. Skulle i alla fall precis börja spola bilen när prinsen vaknade   Så det fick vänta. Han fick mat & kläder på sig & så var det ut på promenad. Det var riktigt härligt med en morgonpromenad.. Och när vi kom hem lade jag honom ute på en filt & började tvätta bilen. Men där låg han ju inte still utan fick tag i hinken & gissa om han blev blöt   Så han fick sitta i vagnen tills jag var klar. När jag var klar med att spola bilen fick jag trevligt besök av Liv med dotter. Drack kaffe & pratade. Trevligt som alltid. 

 När dom hade åkt blev det att handla. Måste säga att det var skönt att gå på sentret & det tror jag Isak tyckte också. Var lite svalare. Men klagar INTE absolut inte.. Men nu är det slut på det fina vädret.. Två dagar fick vi.. Hmmm.. Kunde ju fått behålla det fina vädret en vecka! Minst..

 Kom hem igen & fick börjat småplocka lite men inte så lätt med en övertrött grabb. Men det gick över med lite gröt & en liten lur.

 På eftermiddagen gick vi till Mariann med barnen   Riktigt mysigt som vanligt. Stannade inte så länge. Min grabb var nog trött & sliten. Värmen tar nog på dom små liven.  Fick i alla fall gjort undan all städning så idag har jag bara golven kvar. Och i eftermiddag är det sommarfest med jobbet.. Tror i alla fall jag ska iväg. Beror lite på.. 

 Nej dags för en kopp kaffe & frisk luft innan prinsen vaknar  

 Ha en fin dag.. I regnet          

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 september 2016 07:42

Jag lever i en drömvärld just nu.. och drömmar ska man ju ha    men detta är en dröm jag hoppas innerligt ska slå in. Att jag inte tänkte på detta tidigare... Men samtidigt så lär man så länge man lever. Och slår drömmen in så är jag rätt säker på at...

Av Linda - 6 september 2016 19:13

Jaa.. rubriken stämmer bra överens med känslan jag har.. sammanfattar allt ganska bra... Jag är trött irriterad & fullständigt less på vissa & allmänt över allt.. Även på mig själv... Jag är mest irriterad över hur jag ställt upp så oerhört mycket & ...

Av Linda - 4 september 2016 05:50

Söndag morgon. Dimman ligger tät och graderna visar på 8. Hösten är ändå en fin årstid som jag även tycker om alla andra årstider   Alla har sin charm. Vad gör jag då uppe så tidigt? Haha ja det kan man undra sig för lyckades inte sova så mycket läng...

Av Linda - 2 september 2016 18:23

Då var jag åter där igen... muren har kommit åter på sin plats.. utsidan visar leenden och att jag har det helt fint.. fråga mig och det är det jag kommer ge som svar... för med vilken rätt kan jag må dåligt?? Jag som har så mycket.. och ändå faller ...

Av Linda - 31 juli 2016 11:26

Ja så är det och så även årets semester. Men för egen del gör det inget. Jag är och förblir en rutinmänniska. Semester i all ära men nu ska det ändå bli skönt att få igång vardagen igen. Och jag är spänd för äldste sonens skull. Jag minns så väl min ...

Ovido - Quiz & Flashcards