My heart My life

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Linda - 3 augusti 2011 16:30

2 1/2 dagars jobb.. sedan migränanfall... Känns inte alls bra.. Försökte in i det längsta att jobba idag men fick ge upp när huvudet kändes som om det skulle sprängas & illamåendet kom... Så klockan tolv var jag hemma.. Vid halv två så fick jag skicka gubben iväg till apoteket & köpa migräntabletter.. Orkade knappt gå upp ur sängen så in i bomben ont hade jag.. Halv fyra gick jag upp.. Försöker göra lite nytta men huvudet känns kan jag lova.. Första gången jag haft ett så kraftigt migränanfall.. Kan nog vara att man inte är van att jobba, gå upp så tidigt & denna värme som varit.. En kombination som inte kroppen ville vara med på.. Jag som hade börjat komma igång på riktigt igen   inte som om måndagen när man fick leta halva dagen efter grejer utan nu var jag igång som om jag aldrig varit borta.. Hoppas det går över snart så jag blir människa igen.. Känns inte alls så nu.. 4 tabletter har jag tagit hittills & verkar fortfarande inte vilja släppa helt & hållet   hatar detta.. för skulle verkligen behövas ta ett ryck här hemma....... Vill må bra nu... slippa det bankande huvudet & den sprängande värken så fort man böjer sig..... Blir nog snart bra... Orkar i alla fall sitta upp & det är ju åt rätt håll   

Skapa flashcards