My heart My life

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Linda - 4 augusti 2011 19:54

till måndag.. komma in i mina vanliga rutiner.. Inte det att jag inte har tyckt att det har varit okej att jobba för just det har varit helt okej & härligt att få umgås med nya & gamla arbetskamrater..   har börjat en hel del människor där som jag verkligen fått sansen för. Så lite trist att veckan tar slut i morgon..

 Men samtidigt kan jag lova att det syns att jag inte har varit hemma... så har lite att ta tag i under helgen så jag får städat på måndag.. Konstigt det där att vi tjejer ser allt & gubbarna.. hmm... ja just det.. Inget att säga där..

 Ska också bli underbart med egentid med min lilla prins, Bara han & jag igen   & Gizmo. Få våra vanliga morgonpromenader. Komma igång.

 Hey ho let's go. En dag kvar!   Och tre dagar kvar!!   sen blir det normalt.

  

Ovido - Quiz & Flashcards