My heart My life

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Linda - 8 augusti 2011 19:58

En liten snabb uppdatering av helgens bravader.

 Om lördagen hängde vi på Mariann m fam till Karlstad. Blev först Mariebergsskogen. Sist gång jag var där fanns det karuseller & dyl. Dvs en del år sen   det fanns inte numera. Utan nu var det djur & lekpark. Sönerna till Mariann trivdes   Isak är lite för liten än till att kunna förstå men det var oavsett mycket trevligt. Blev biltema, bergvik & Ikea efteråt. En mycket trevlig dag. Blev inte så mycket mer den dagnen.

 Igår for vi till norge till min mans moster. Trevligt som vanligt & hans kusin med barn var ju också där. Blev heller inte så mycket mer gjort när vi kom hem. Igår kväll gick det en dokumentär på tv´n om "han vi inte nämner med namn". Ofattbart hur en människa kan vara så iskall.. Blää.. I alla fall så var det det sista jag såg på tv'n.. Tyvärr.. För i natt drömde  jag att han kom in i huset & skulle mörda oss.. Vaknade iskall & med pulsen skenande hög.. Usch säger jag bara..

 I dag gick jag upp halv sex!!? Jag vet jag är dum.. Men hade planer på att städa så då är det skönt att få undan det mestan innan fisen vaknar. Så vid halv tio var jag helt klar med alltihopa. Strax efter tio fick jag trevligt besök av Liv med dotter. Alltid lika trevligt.   Fick också sms av Catrin som undrade om vi skulle gå promenad på eftermiddagen. Avbokade senare eftersom det kom regn & vet att Isak inte vill ha regnskyddet på.. Men det roliga är att typ 10 min efter att jag avbokat så slutade det regna... Och inte kom det mer.. Grr då kunde vi ju följt med i alla fall.. Men men vi satsar på i morgon i stället.

 På dagen i morgon ska jag & Isak på "lekdate" med söta Molly & Sara. Har inte sett dom sedan avslutningen av spädbarnsgruppen. Ska bli trevligt & tycker det är så kul att se dom små & hur dom reagerar & "pratar" med varandra   Hoppas på bra väder så kanske dom kan bada ihop. Tog kort på Molly & Isak på spädbarnsgruppen en gång. Visst är dom söta ihop?  

   Sötnosar  

 Ska också försöka få till en "date" med Emma och Heidi snart innan vi börjar jobba & vi alla blir upptagna på var sitt håll. Denna bild tog jag sist gång vi träffades vilket också börjar bli en stund sedan. Uuuh vad tiden går fort..

   Annars händer inte så mycket denna vecka. Ska försöka njuta nu eftersom tiden går så fort. Enda planerna förutom i morgon är på fredag. Då ska jag upp med kaka på jobbet   Lovade det i fredags. Ska bli trevligt. 

 Har börjat följa en blogg nu förutom min kompis blogg.. Handlar om en liten grabb som är tre veckor & sjuk.. Mitt hjärta blöder för han & hans familj & jag hoppas verkligen han blir frisk så dom får ta hem honom & kosa.. Jag har haft tur...

Lägger den som länk så kan ni kika in där.

Det var nog allt  

 Ha en fortsatt trevlig kväll!   

Skapa flashcards