My heart My life

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Linda - 9 augusti 2011 20:36

 


Visst är dom söta ihop Isak & Molly? Blev en jättetrevlig stund med Sara & Molly. Härligt att se dom igen. Och vilket energiknippe lilla Molly är   Och hon går ju så otroligt bra. Visserligen inte helt själv än men just det tror jag inte dröjer länge. Hoppas Isak går innan november annars tror jag att jag kommer avvakta med jobb.. Vill inte missa det.   

 På eftermiddagen blev det äntligen en promenad med Catrin. Var en stund sedan sist. Var hur trevligt som helst & skönt att få komma ut. Det roliga var att det började ju svartna på himmelen & åska kom. Så när vi stod hos henne & skulle säga hejdå började det regna. Gick några meter innan jag satte på regnskyddet. Och tur var nog det. Stannade en liten stund under ett träd men så tyckte jag inte det regnade så farligt. Men när jag hade gått ett par meter till började det ösa ner. Gissa om vi fick fart. Isak var inte alls nöjd. Runt svängen kom Rune med bilen. Min underbara man hade tänkt hämta oss   men då hade vi bara några hundra meter hem så brydde mig inte om det. Men gissa om vi var genomblöta när vi kom in dörren. Oavsett var det skönt med sällskap på promenad. 


 I morgon blir det "lekdate" med Emma & Heidi. Ska bli kul att se dom båda. Det var också ett tag sedan. Ska nog passa på att handla lite innan man åker dit. Det behövs. Blir snart kvällen på mig.. Vaken sedan halv sex igen idag.. Fastän Isak sov till halv nio. Måste snart tvinga mig själv att ligga kvar & somna om. Nej det var allt    Ha en trevlig kväll!!

Av Linda - 9 augusti 2011 07:44

Att när man har saker inplanerade då ska man plötsligt sova länge så mat & sovtider blir lite knasiga. Hehe min lilla prins   men det ordnar sig ändå. Bara störsamt att inte jag kan sova lika länge. Men är man en A människa så är man  

 Funderat en hel del på morgonen. Måste börja skärpa mig nu.. Med allt. Ta tag i allt igen. Måste börja med kvällspromenader under veckorna så jag & Gizmo får in det som rutin innan november. Det får börjas med i morgon för i eftermiddag blir det promenad med Catrin   oavsett om det kommer några skurar  

 Nu hoppas jag fisen vaknar snart. Sedan bär det av till Molly & Sara vid tolv. Det ser jag fram emot.      

 Till helgen ser det ut som om jag blir gräsänka.. Ser inte fram emot det.. I alla fall om vädret blir bra.. Klubben ska åka på en liten helgtur. Inte så långt tack & lov så om jag får jättetråkigt kan jag alltids ta bilen ner. På fredag ska Gizmo klippas igen. Det behövs verkligen nu. Skulle jag behöva också men har svårt att bestämma mig om jag ska spara igen eller inte. I alla fall ang turen så kan jag inte påstå att jag är så imponerad över planeringen.. Är som vanligt att saker blir tagna lite si sådär.. Just nu kan jag väl förstå då våran ordförande ligger på sjukhuset. Hoppas det ordnar sig & att han blir bra innan helgen. Och att dom faktiskt får tur med vädret. 

 Det planeras tjejmiddag på waterside på fredag också.. Tyvärr ser det inte ut som om jag får följt med. Lika bra kanske då sparar man ju dom pengarna, fastän maten & sällskapet är det bästa. Vi får la se vad som skjer   

 Måste tillägga också att jag har världens bästa man   som ställer upp när det behövs & finns där för mig. Tänka sig att jag skulle ha sådan tur. Att mitt första riktiga förhållande skulle resultera i giftemål & barn. Och kanske ännu ett barn i framtiden   men det beror helt & hållet på mig. I stort sett      

Ovido - Quiz & Flashcards