My heart My life

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Linda - 13 september 2011 08:41

Jag vet, jag vet. En stund sedan jag skrev igen   men nu skriver jag. Har haft fullt upp. När Isak är vaken består tiden av lek, mys & springa efter & säga nej. Inte alltid så roligt att säga nej men tyvärr ett måste. Ska läras i tid   Och när han har sin lur på dagen har jag suttit med broderi i handen. Mitt projekt blev klart om fredagen. Tyvärr.. Är inne i en riktig sy period igen & bara längtar till att sätta igång med nåt nytt. Väntar på trådar som ska komma i posten vilken dag som helst    Förra veckan gjorde vi egentligen inte så mycket.. Har bara regnat regnat & regnat. Fredag & Lördag var bra så då var vi ute & grejade & promenerade. Isak hjälpte mig att tvätta bilen i fredags hihi med regnkläder på förstås. Och förra tisdagen var vi hos fotografen & tog ett års kort som vi ska åka & hämta sen. Längtar att se dom   Egentligen har min man vägen förbi men orkar inte vänta & idag har vi ändå inga planer.

 Tänker mycket ett år tillbaka nu. Isaks födelsedag närmar sig med stormsteg & jag tänker mycket på tiden strax före & själva förlossningen. Och ju mer 1 års dagen närmar sig ju mer motiverad blir jag att sluta med vissa saker. Det är dags nu.

 Längtar otroligt mycket till helgen. Dels är det Årjängs Mâten & sedan på söndag ska vi ha ett litet "barnkalas". Och jag ska göra egen tårta för första gången nånsin. Blir spännande. Måste avsluta. Lådmannen är igång   allt ska plockas ur allt vad lådor heter. Mitt färdiga projekt ser ni nedan. En födelsetavla.

Hej & hå. Hörs snart!

    

   

Ovido - Quiz & Flashcards