My heart My life

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Linda - 14 september 2011 11:44

Nu är vi hemma från dagis besök. Och jag måste säga att jag känner mig supernöjd med valet! Känns hur bra som helst. Visst det är i ett lägenhetsområde men det kändes ändå inte så när man var där inne. Lekplatsen är det staket runt. Eget kök har dom. Jag känner mig trygg nu att han snart ska börja. Visst känns ju lite trist också. Fattar inte vart det senaste året har tagit vägen... Poff har det bara sagt.. På sätt & vis ska det bli skönt att börja jobba igen & ändå inte.. Konstigt det där. 

 I morgon ska vi på "spädbarnsgruppen" igen. Passa på när vi ändå är hemma. Och på fredag blir det städning inför helgen. Fullt upp. Lördag är det marknad & söndag blir det sång & kalas för vår underbara son!!! Bra helg känns det som. 

 Nej dags att göra lite nytta innan fisen vaknar. För när han vaknar är det ut på promenad. Blå himmel & sol   Äntligen!!!! 

Skapa flashcards