My heart My life

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Linda - 18 september 2011 13:17

Isak sov länge idag. Klockan var närmare halv åtta. Och efter det har det varit fullt upp. Har grejat & dammsugit. Har gjort avtryck av Isaks hand & fot, i trolldeg & fingerfärg. Ville ha det på denna dag. Hans första födelsedag. Usch vad tiden går fort.

 Gjorde tårtor igår efter marknaden. En typ gräddtårta & en glasstårta. Nån tårtbagare är jag då inte fick jag märka. Blev väl inte helt som jag ville, men det var ju första gången jag nånsin gjort nåt sådant. Nu ska jag snart slänga mig i duschen & sedan ska jag slänga ihop en kladdkaka innan vi får huset fullt. Ser fram emot det. Så roligt det ska bli   Just nu sover lillfisen. Ska fixa hans hår sen tänkte jag hihi. Kort kommer senare!

 Nej nu får jag nog reagera lite tror jag. Vi hörs! 

Av Linda - 18 september 2011 13:07


Stort grattis på din allra första födelsedag!!


Tänka sig att för ett år sen låg du där i min famn.  Så liten, så oskyldig. Vårat lilla mirakel. Inte ens då kunde jag förstå att du var min. Mitt eget kött & blod. Jag älskar dig min vän.                                                         Du är mitt hjärta                                                                                              Du är mitt allt                                                                                                   Du är min himmel                                                                                            Du är min sol                                                                                                 Du är den jag aldrig kommer                                                                             sluta älska                                                                                                                                                                                                   Jag förstår inte var ditt förstå år har tagit vägen. Det har gått så fort. Och så mycket som har hänt. Du utvecklas dag för dag. Ett riktigt nöje att se. Ditt stora leende som värmer det kallaste hjärta. Ditt underbara skratt som får andra att skratta med. Lilla vän, grattis på 1-års dagen! Idag ska du firas & dina kompisar kommer & firar med oss. Du ska få en bra dag! 

 Puss lilla älskling!

 Se så stor du nu är.    





Presentation


This is me & my life

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards