My heart My life

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Linda - 6 december 2011 20:05

trött på jobb.. städning.. ja i praktiken allt.. speciellt jobbet eftersom att jag idag fick höra idag att jag kan förvänta mig ännu mera flyttning fram & tillbaka... Usch & fy... så denna dag har varit lååång.. Men fick några goda nyheter. Isak var med i tidningen! Denna gången också hehe. Fotografen vi var hos skickar in kort till tidningen & han har alltså varit med första gången vid 6 månaders kortet & nu 1 års kortet. Skit kul!   & den andra goda nyheten jag fick var att den ena vikarien jag tycker så mycket om börjar heltid efter nyår. Och idag har det snöat!!!   men tror tyvärr inte det får ligga för nu är det pluss grader. Annars är det som vanligt.. Trött på pengar & brist på dom.. Julen närmar sig & jag känner mig inte klar med julklappar.. Och nästa helg ska vi till Göteborg & gå på julmarknad på liseberg. Min födelsedagspresent från min man   bara hoppas det dyker upp lite pengar innan dess. Ordnar sig nog.. 


Verkar som om både jag & Isak brygger på nån förkylning men hoppas verkligen den håller sig undan för på torsdag ska vi på avslutning med spädbarnsgruppen. En ledig dag & jag längtar!!! Ska bli kul att se alla barn igjen. Var en stund sedan sist. Och få se vilka som är i den andra gruppen som har sin första termin eftersom vi har avslutningen ihop.

 Annars saknar jag tid.. Känns inte som om man hinner med så mycket & har varit dårligt med ensamtid & kompistid den senaste tiden.. Saknar min vänn   Hör du det Mariann?? Vi måste ses snart!!  

 Får ordna det snart!


Nej orkar inte skriva mer just nu...    

Skapa flashcards