My heart My life

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Linda - 12 december 2011 20:33

Mår inte så bra... har varit så i några dagar... Ingenting känns bra & vet inte egentligen vad som är fel.. Detta går tråkigt nog väldigt mycket utöver min man.. Gud vad glad jag är för att han är min & tolererar & älskar mig när jag har sådana här dagar.. Han får stå ut med mycket då.. Är allmänt deppig & nere... På jobbet känner jag mig lite utanför för att vara ärlig.. Finns såklart vissa jag verkligen har sansen för... Men saknar nån att verkligen prata med.. Att så mycket skulle ändras efter att ha varit borta bra länge.. Men kunde jag egentligen ha väntat annat? Är fortfarande kvar på örje & hoppas självklart att jag ska vara kvar en stund till.. På ett vis vil jag till sverige & på annat absolut inte.. Gör det jag ska på jobbet.. Står i bokens värld.. Men känner mig bara mer & mer ledsen... Och jag kan inte riktigt förklara varför... En sak är ju mig själv det beror på av vissa orsaker..Men ändå känns det inte som om det bara är det som det beror på.. Har en sånn där "tänkar" period igen.. Där allt analyseras & allt helst åt det negativa hållet... Behöver en paus... En stund att pusta ut... Längtar till helgen.. Då är det göteborg som gäller.. Fast inte så kul utan pengar..., roten till allt ont... Men då det brukar ju ordna sig.. Konstigt att tänka på att om mindre än två veckor är det julafton!?! Usch går så fort.. 

 Och så känns det som om det har ändrat sig med allt egentligen sen jag började jobba... Har sju arbetsdagar kvar, sen ledigt i drygt två veckor.. Känns både bra & dårligt.. Blir ju så fort rastlös så det kan bli spännande det där... Nej.. ny dag i morgon.. Hoppas den blir bättre med allt.. 

Ovido - Quiz & Flashcards