My heart My life

Direktlänk till inlägg 19 december 2011

Liseberg

Av Linda - 19 december 2011 06:07

Lördag packade jag & min man bilen & for till Göteborg. Mamma & pappa var underbart snälla som tog hand om Isak åt oss. Meningen var från första början att han skulle med men eftersom han inte mått så bra så fick han stanna hemma med sin mormor. Gizmo tog dom också. Tusen tusen tack!!!   

 Det var underbart att få komma bort och att få egentid. Gick lite på stan, åt julbord på hotellet. Efter det gick vi till Liseberg. Så otroligt fantastiskt med alla ljus!! Tyvärr ger inte min kamera en rättvis bild av ljusen men ni får ta det som det är.



   




 



Köpte inte så mycket. En Lisebergkanin åt Isak & en tomte till mig.

 Det enda jag var lite besviken på var hotellfrukosten. Inte alls som jag hade väntat men men. Vi packade ihop strax före 9 & for iväg en sväng till torp. Där fick jag i alla fall köpt två julklappar till så nu har jag bara två kvar.

 Ska lova det var skönt att komma hem. Speciellt till Isak & Gizmo. Men turen var välbehövlig & idag vaknade jag på alldeles strålande humör. Och fisen har sovit hela natten & sover än!!! Länge sen man hade en tyst natt här hemma. Ända som plågar mig lite att helt plötsligt så har min matglada son tappat matlusten helt & hållet... Går knappt i att få i honom nåt alls. Försöker med allt.. Välling, smörgås osv.. Men nej... Hoppas verkligen han tar sin välling idag som han ska på dagis igjen.. Gör han inte det lär ju jag oroa mig hela dagen på jobbet.. Kan vara mitt fel som låter honom få äppeljuice & smörgåsrån mellan måltider. Får vara slut på det & så får jag försöka hålla mig lugn om han inte äter. Och äter han heller inte på dagis så får jag nog ta ett snack med BVC.

 Måste snart fixa mig innan han vaknar. Ska bli skönt att komma på jobb igjen. Efter att ha varit hemma några dagar förra veckan ska det bli väldigt skönt, fastän det bara är tre dagar.

 Tusen tusen tack min man för denna helg   


 Ha en bra dag!        

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 september 2016 07:42

Jag lever i en drömvärld just nu.. och drömmar ska man ju ha    men detta är en dröm jag hoppas innerligt ska slå in. Att jag inte tänkte på detta tidigare... Men samtidigt så lär man så länge man lever. Och slår drömmen in så är jag rätt säker på at...

Av Linda - 6 september 2016 19:13

Jaa.. rubriken stämmer bra överens med känslan jag har.. sammanfattar allt ganska bra... Jag är trött irriterad & fullständigt less på vissa & allmänt över allt.. Även på mig själv... Jag är mest irriterad över hur jag ställt upp så oerhört mycket & ...

Av Linda - 4 september 2016 05:50

Söndag morgon. Dimman ligger tät och graderna visar på 8. Hösten är ändå en fin årstid som jag även tycker om alla andra årstider   Alla har sin charm. Vad gör jag då uppe så tidigt? Haha ja det kan man undra sig för lyckades inte sova så mycket läng...

Av Linda - 2 september 2016 18:23

Då var jag åter där igen... muren har kommit åter på sin plats.. utsidan visar leenden och att jag har det helt fint.. fråga mig och det är det jag kommer ge som svar... för med vilken rätt kan jag må dåligt?? Jag som har så mycket.. och ändå faller ...

Av Linda - 31 juli 2016 11:26

Ja så är det och så även årets semester. Men för egen del gör det inget. Jag är och förblir en rutinmänniska. Semester i all ära men nu ska det ändå bli skönt att få igång vardagen igen. Och jag är spänd för äldste sonens skull. Jag minns så väl min ...

Ovido - Quiz & Flashcards