My heart My life

Alla inlägg den 25 december 2011

Av Linda - 25 december 2011 12:33

En sådan jul man bara vill glömma   en son som inte sover på nätterna & igår julafton helt sanslöst grinig hela dagen.. En man som ligger rakt ut i förkylning.. Riktigt sjuk.. Hurra vilken j... julafton   så igår när fisen sov sin förmiddagslur kom mina tårar.. Av utmattning... av känslan av att en dag man sett fram emot gick i stöpet av son & man.. Men så fort vi kom ut till skarbol blev Isak på strålande humör. Vilket gjorde allt mycket bättre   men tyvärr blev min man sämre så han åkte hem tidigt. Och jag kom inte länge efter.. Typ en timme eller så.. Men kom hem till tyst hus... Så den är julafton vill jag helst bara glömma.. I alla fall den vi hade här hemma... Hos mamma fanns inget att klaga på.. Härligt underbar mat & allmänt jättetrevligt!  Så tack mamma & pappa för den fina julafton vi fick!!!   natt till idag var typ likadan.. Uppe ett antal gånger & upp tidigt... Behöver sova... vila... Men men.. När jag blir gammal kanske.. Nej usch.. nu ska jag ta några andetag & tänka positivt.. Om en stund.. Eller nåt..


 God fortsättning!!

Ovido - Quiz & Flashcards