My heart My life

Direktlänk till inlägg 31 december 2011

2011

Av Linda - 31 december 2011 20:42

Lägger in ett litet inlägg. Årets sista   

 Det har varit ett år med upp & nedgångar. Som alltid. Finns ju vissa saker som fastnat i minnesbanken.   Det som ligger mig närmast om hjärtat är ju dopet till Isak som slutade i att jag blev en gift kvinna  en fantastisk dag som jag aldrig kommer glömma. Glädjen när Isak sade mamma första gången. När han tog sina första steg. Allt med honom är en glädje. Mitt livs kärlek & underverk   

 Och det som tagit mig mest hårt detta år är att min allra bästa vän var tvungen att lämna detta liv   Men men han har det bättre där han är. Oavsett har jag många goda minnen. Många nya bekantskaper som man fått under årets gång. Och speciellt att jag & Mariann fått så fin kontakt igen   


Som sagt året har haft sina upp & nedgångar men i det stora hela har det varit mest positivt när jag tänker efter. Nästa år ska det bli en del förändringar. Nya saker & planer på g. Så får vi se hur det blir till sist. Inga nyårslöften. Det är bara dumheter för dom bryter jag inom kort ändå   Men vissa grejer ska jag fixa. Så enkelt är det. Nej jag ska återgå till mitt besök och med detta vill jag avsluta & önska er alla, nära & kära, mina läsare:



         Ett riktigt gott nytt år 2012!!!!!    


Och tack alla för det gångna året & vi ses & hörs det nästa!!  

 
 
Ingen bild

Mariann

31 december 2011 21:26

<3<3<3 gla i deg vennen!!!!

Linda

2 januari 2012 19:47

Gla i deg også!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 september 2016 07:42

Jag lever i en drömvärld just nu.. och drömmar ska man ju ha    men detta är en dröm jag hoppas innerligt ska slå in. Att jag inte tänkte på detta tidigare... Men samtidigt så lär man så länge man lever. Och slår drömmen in så är jag rätt säker på at...

Av Linda - 6 september 2016 19:13

Jaa.. rubriken stämmer bra överens med känslan jag har.. sammanfattar allt ganska bra... Jag är trött irriterad & fullständigt less på vissa & allmänt över allt.. Även på mig själv... Jag är mest irriterad över hur jag ställt upp så oerhört mycket & ...

Av Linda - 4 september 2016 05:50

Söndag morgon. Dimman ligger tät och graderna visar på 8. Hösten är ändå en fin årstid som jag även tycker om alla andra årstider   Alla har sin charm. Vad gör jag då uppe så tidigt? Haha ja det kan man undra sig för lyckades inte sova så mycket läng...

Av Linda - 2 september 2016 18:23

Då var jag åter där igen... muren har kommit åter på sin plats.. utsidan visar leenden och att jag har det helt fint.. fråga mig och det är det jag kommer ge som svar... för med vilken rätt kan jag må dåligt?? Jag som har så mycket.. och ändå faller ...

Av Linda - 31 juli 2016 11:26

Ja så är det och så även årets semester. Men för egen del gör det inget. Jag är och förblir en rutinmänniska. Semester i all ära men nu ska det ändå bli skönt att få igång vardagen igen. Och jag är spänd för äldste sonens skull. Jag minns så väl min ...

Skapa flashcards