My heart My life

Alla inlägg den 31 januari 2012

Av Linda - 31 januari 2012 19:25

Känner mig totalt slut... överkörd... och arg & ledsen.. jobbade som tusan idag för att klara mitt mål med byggandet och jojomän det fixade jag   men sen jag kom hem så har jag varit helt färdig så har inte gjort ett dugg förutom att leka & mysa med Isak   

Arg & besviken på mig själv är jag också... för en viss orsak... fan.. blir så grrr... vet ju vad jag vill så i h-vete då är det ju bara att göra det eller hur?!?

 Sen känns det som om annat också är på väg att ändras runt om mig.. Har väntat på det en stund... Kanske bara inbillning men riktigt så känns det inte... orkar inte engagera mig i det just nu... det får bli som det blir... Det är hanterbart.. trist men ändock hanterbart...

 Just nu vill jag dra täcket över huvudet & försvinna... Precis det vill jag göra.. Inte bry mig med omvärlden utan bara försvinna.. en liten stund bara....

Ovido - Quiz & Flashcards