My heart My life

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Linda - 3 februari 2012 05:17

Äntligen fredag!! Hehe nej tycker faktiskt det är rätt härligt att jobba. Jobbar ju faktiskt lagom mycket   så vad gör jag uppe så tidigt? Bra fråga.. låg & tänkte en hel del igår så därför tänkte jag passa på att skriva innan min lilla son vaknar till liv   

Hade migrän stort sett hela kvällen. Började när jag höll på att stressa & masa för att få undan städningen. Då sade det bara pang och då fick jag inte gjort alls vad jag tänkt. Men men..  Kommer en dag idag  

Igår lyckades jag somna med ett leende på läpparna & något jag tror blir en okej lösning i alla fall för en liten stund framöver.. Jag ska ha en paus.. En sådan där jag bara ägnar tid åt min familj   jag är grymt imponerad av min man som stått ut dom här dagarna med min deppighet, fräsning & surhet.. Jag har varit hemsk. Funderar till & med på att göra som min syster. Ta en paus från facebook.. Tror faktiskt jag ska göra det. En liten stund i alla fall.. Svårt att låta bli eftersom jag är av det nyfikna slaget   men i slutändan tror jag det är bra för mig att låta bli det där. Så just i detta ögonblick känns allt bra.

 Idag ska vi ha ett litet möte på jobbet. Alltså vi "svenskar". Vi är nog rätt säkra på att det kommer handla om den nya gruppledaren. & vem det blir. Vi ska ha detta möte kvart i två.. En annan grej är ju att dem hade skrivit detta på datassytemet.  Att sverige skulle ha allmöte 12.30 med smörgåstårta.. Vi som är på örje just nu ska som sagt ha ett eget.. Men dom är väl medvetna om att vi ser vad det står på datorn? Att vi är anställda i sverige? Att vi hör dit? Man kan ju undra.. Jag skiter i den där jävla smörgåstårtan. Den dom köper är inte god ändå enligt mig. Men det har nåt med principen att göra. Tvivlar på att våran "chef" har med sig nåt till oss. Men ska aldrig säga aldrig. Man kan faktiskt överraskas..

 Usch på måndag ska jag jobba ett par timmar i sverige.. Tydligen nån grej som "bara" jag kan som ska göras. Skitsnack!! Den där j... grejen tjatade jag hela tiden om när jag gick gravid med Isak.. Men var det nån som lyssnade? var en sväng där under min ledighet & visade en. Denna har nu glömt.. Löljigt. Jag kommer heller inte ihåg & jag har samma papper som dom att gå efter.. Och dessutom om jag ska vara hård & vrång så har jag inte betalt för att kunna mer än en grej. Och just nu är det UNI2..  vara lika vrånga som dom.. 

 Nej ut med hund nu och greja lite innan fisen vaknar. Mina val känns riktigt bra. Så lägg sidan på minnet ifall jag försvinner från fejan inom kort   ha en fin fredag!!! 

Ovido - Quiz & Flashcards