My heart My life

Alla inlägg den 18 april 2012

Tid

Av Linda - 18 april 2012 19:49

Finns det inte mycket av tyvärr... Så mina uppdateringar blir sporadiska & länge emellan.. Men nu tar jag mig tid fastän jag hellre vill sova eller skulle behöva göra lite nytta   

Har varit så ofantligt trött den senaste tiden.. trött & lett... Promenader är det också dårligt med & det har tyvärr satt sina spår... SKÄRPNING!!! Men det har kanske inte varit så konstigt.. Vädret är skit... jobbat en del övertid och jobbat rätt effektivt må jag säga... Eller i alla fall fram till dom senaste dagarna... Har fått ny plats.. En plats vi egentligen tagit bort eftersom flytten går nästa vecka och detta gör att jag måste plocka delar på en rullvagn för att sedan gå till arbetsbordet... Och självklart glömmer man alltid nåt.. Inte den minsta lilla skruv fanns där.. Så det gjorde ju att jag blivit mindre effektiv.. Men men är ju knappt en vecka kvar.. tyvärr... Nejdå blir nog bra att komma tillbaka till sverige.. Det bästa blir fredagarna då jag slutar halv ett & minus är att man måste jobba till tre dom andra dagarna.. Men blir ju en vanesak.. 

 Annars går livet sin vana gång.. Jobbar, lagar mat, umgås med familjen & sover.. Arbetsmyror som nån sagt   och det är ju sant. 

 Och vet ni vad? Sedan fredag har Isak sovit i sin säng!?! Lite smått överraskad och en viss mån av saknad vill jag påstå... Och lämning & hämtning har också gått bra.. Puh för det säger jag bara..

Idag när jag hämtade fisen fick jag höra att han inte varit sig själv.. Trött & slapp fastän han sov till sju.. Gråt när han ramlade fastän han normalt sett bara kliver upp igen... Men ätit bra.. Fick svaret när jag kom hem.. 39 grader i feber... Min stackars lilla prins   så i morgon så får jag stanna hemma.. Min tur.. Jäkligt dårlig timing eftersom vi har övertid & mycket att göra.. Men men vill vara här för min son.. Nu får jag bara oroa mig för om han ska få feberkramp då det är ärvtligt & finns i familjen... Vet inte hur jag kommer reagera om han skulle få det när vi är ensamma hemma.. Full panik tänker jag... Usch nej får verkligen hoppas att han slipper det... 

 Jodå annars är det som sagt ganska bra... Blir lätt irriterad.. Speciellt på egoister...Ska inte gå närmare in på det.. 

 Nej lite tv tittande och slapping nu & hoppas att Isak får sova i natt.. 


Lämnar er med lite kort.


 Påskbrevsmålning. Rita är roligt.


   

Denna som står på torget är en storfavorit. Önskar det fanns en här i våran lekpark. Tror han kommer tycka om karuseller den dag han får prova det  



Redo för dagis menar Lillfisen. Hehe inte helt enig med det.




                                               Ha det så bra nu!!!  

Ovido - Quiz & Flashcards