My heart My life

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Linda - 8 maj 2012 19:06

Ingen rubrik får det bli idag.. Inte alltid lätt att komma på nån heller... Helgen som var var åter bra.. Eller ja söndagar har en tendens att till slut bli hemska.. Verkar så eftersom det två söndagar på rad har det hänt nåt hemskt.. Men förutom detta var det rätt bra. Jag Isak & Gizmo gick en promenad & hör & häpna. Isak satt still i vagnen ja i en kvart typ    men det var riktigt skönt att komma ut & röra sig lite. Har varit slapp på den fronten. 

 Annars händer inte så mycket.. Idag känns allt bara pyton & lite till... Jag vet inte riktigt vad jag ska säga.. Ledsen & lite ångest... typ... Ensam... trött... Skit dag humörmässigt... men det blir nog bra det här...

 Gick en promenad förut för att lätta lite på tankarna men hjälpte inte så mycket..

 Min son har fått feber igen... Mitt hjärta... det var ju bara för ett par veckor sen han hade det sist.. & han som sällan är sjuk...



Har inget mer att skriva... Orkar inte...


Ovido - Quiz & Flashcards