My heart My life

Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Linda - 22 augusti 2012 19:00

Fick min nya dator idag som jag nu sitter & "leker" med.. Var tvungen att köpa mig ny pga att den gamla tyvärr krånglade väldigt mycket & därav inte så mycket bloggande. Än så länge väldigt nöjd. Ska försöka bränna skiva sen också. Det var i stort sett hopplöst med den gamla. Ska bli spännande att se hur det blir med denna.

Annars är ju semestern slut & jag är inne på vecka två med jobb. Känns väldigt bra & ännu bättre att jag är numera hel ledig fredagar    Ibland är det förstås tungt att jobba.. Magen är i vägen & ibland blir den hård som en sten, nästan så det gör ont. Och annars är det väldigt mycket liv därinne. Kan inte minnas att Isak var så aktiv i magen som denna bebben är. Känner gott & väl nu om man lägger handen på magen   Till och med maken kände det häromdagen. Längtar tills december!!! Nej ska "leka" en liten stund till & sen blir det ner & se till grannens katt som jag passar, & ut med Gizmo. Sen blir det nog inte mycket mera idag.. Känner mig helt slut & är trött som tusan.. Skulle behöva brodera lite också men blir nog dårligt med det idag    Har faktiskt kommit en bra bit på väg så inget stress. Lär bli klar i tid denna gång   

 Ha en fortsatt trevlig kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards