My heart My life

Alla inlägg den 7 september 2012

Av Linda - 7 september 2012 12:12

Det är tyst här i huset.. Lillfisen & Gizmo är hos mamma & pappa. Själv har jag gjort undan städningen i lugn & ro... Och dom senaste dagarna har jag funderat en hel del med känslan av att nåt är på väg att ändras.. igen... Känner mig lite ensam faktiskt... Maken har haft fullt upp den senste tiden & själv har man jobbat & varit med sonen... Förutom att jag hälsar på mor & far rätt ofta ser jag ingen annan & inte gjort det på ett par veckor.. förutom dom jag jobbar med förstås... Nej jag vet inte jag riktigt vad som händer... Funderar på att ta en blund på ögat snart när ändå sonen är borta.. Sovit minimalt sedan tre i natt.. Dels för sonen vill ligga supernära mig vilket innebär att jag med min stora mage får minimalt med plats hur mycket jag än försöker putta på honom.. Och sedan har det snurrat en del tankar i huvudet.. Och för att orka med kvällen & kanske sitta uppe längre än till 21   Inte för att det är någon ide i kväll.. Är ensam ändå eftersom maken är borta med jobbet    ska nog ändå försöka ta en liten blund & innan jag hämtar fisen kanske jag ska handla nåt som jag & han kan mysa med idag.. Så gör jag.. Hej & hå

Ovido - Quiz & Flashcards