My heart My life

Alla inlägg den 28 september 2012

Av Linda - 28 september 2012 13:10

Ja då var det åter fredag & snart är september månad förbi. Usch vad fort tiden går, fast egentligen inte. Men ändå    I tisdags var man i Ullared igen då. Hade stora problem med sömnen måndag kväll.. Gav upp när klockan var halv ett & gick upp & grejade lite. När klockan närmade sig 03 kände jag mig helt slut & kände inte alls för att åka. Men faktisk, resan gick väldigt bra. Och jag (!??) tog mig väldigt god tid därinne. Annars brukar jag vara först klar & stressa dom andra. Visserligen var jag först klar men inte så att dom andra behövde stressa. Riktigt nöjd med mina inköp & alla julklappar klara! Härligt. Nu vaknade visst fisen så måste nog snart avbryta. Var i alla fall hemma vid 17.30 Helt slut & samma visa på onsdagen. Total skrot hela dagen. Fick ändå gjort undan det mesta av tvätten på onsdag eftermiddag. Får försöka fortsätta skriva ikväll. Nu får jag ta sonen!

Ovido - Quiz & Flashcards