My heart My life

Alla inlägg den 30 december 2012

Av Linda - 30 december 2012 14:34

Tänkte försöka uppdatera året som nu snart är slut. Vad som varit dom viktigaste & mest ihågkomna händelserna. Inte så lätt då minnet är bra men kort    I alla fall vad jag kommer ihåg mest då av positiva saker är ju självklart graviditetstestet    det som visade att nr två var på g. Januari & några månader framåt hände nog inte så mycket för har inget större minne av den perioden. Och nästa sak man minns är ultraljudet. Då fick man se lillfisen & efter mycket hoppande & studsande från min sida fick vi se vad det var. Och vi visste att det var en pojk men ingen annan fick veta i stort sett. Fanns nåt undantag    av vissa orsaker. Sedan minns jag vår lilla tripp till norrköping & kolmården. Var så underbart att komma bort lite    Min lilla familj & jag. Och dom dagarna hade man faktiskt tur med vädret. För annars har sommaren i år inte varit nån höjdare vädermässigt. Och när vi ändå är inne på sommarhalvåret så minns jag också klart & tydligt en lördag då Rune följde med pappa & en som heter Gunnar på mc tur till typ säffle för att kolla på nån camping plats. Självklart med mc. Klockan kunde kanske vara typ tolv när Rune ringer & berättar att pappa åkt av vägen & skadat sig. Slutade med sjukhusvistelse på honom en dryg vecka. Det är då man inser hur oskyddad man är på en mc. Inte för det, det är jäkla kul att åka    Fast för min del fick jag inte åkt nåt i år pga graviditeten. Kanske 2013? Och en annan sak jag minns, inte ett dugg roligt egentligen men just då skrattade jag så jag fick ont i magen. Det var när Isak kom med sitt första svärord. Fan. Jo då. Skrattade så jag nästan gråt. Och det tyckte han ju var extremt roligt att jag gjorde så då upprepade han det mååånga gånger. Efter det har jag bara ignorerat det när det dykt upp & sedan dess har jag knappt hört det från honom. 

 Hösten hände inget speciellt egentligen Blev magsjuk & tack & lov varade det bara en natt. Man gick här tjock & fet    Och sedan kom december. Med början den 8. Kommer att skriva mer om det en annan gång. Berätta lite hur det var osv. I alla fall, morgonen den 9 var både den värsta & bästa. Då kom lilla Noah till världen    fick kämpa för honom kan jag lova. Men slutresultatet kunde inte varit bättre.

 Vintern kom med trots från Isak, & sedan dess har vi nån slags kamp dagligen om nåt. Jodå så är det & man får ta den kampen. Annars har det inte hänt mycket annat i år. Varit ganska händelselöst egentligen. Snart går vi in i ett nytt år med nya händelser & möjligheter. Sju år med maken bla och snart två år som gifta.    Tänk vad fort tiden går egentligen..

 Har egentligen inga nyårslöften för lyckas aldrig hålla dom ändå så bara dumt    Men har lite små mål som jag vill nå. Vi får se hur det blir. Hoppas ni alla haft ett bra år & att nästa år blir lika bra om inte bättre!



Gott nytt år mina vänner!!!

Ovido - Quiz & Flashcards