My heart My life

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Linda - 13 januari 2013 08:28

Har vaknat på totalt fel sida idag... Mår riktigt dårligt & känner mig helt på botten... Mitt självförtroende är lägre än botten... Känner mig äcklig & ful, fet..ja allt sånt... Känner att jag behöver nåt som kan lätta upp min dag.. Vad som helst.. En liten positiv händelse... Skulle vilja gå ner 10 kg, få en makeover.. Ny start... Och det måste jag ta tag i själv.. jag vet.. Hjälper inte att sitta här & gnälla.. Sen är det saker jag inte kan göra nåt åt... Som tex min hud... den är värre än vikten kan jag nog påstå.. och om man inte är miljonär är det inget jag kan göra nåt åt.. Speciellt på armarna har jag "problem"... Knottriga är dom.. Kan hjälpa något med skrubb, men inget som går helt & hållet bort... Ska börja på babysim till tisdagen & det ger mig ångest.. att man ska visa sig i bikini/baddräkt... Värsta av allt... Och det faktum att man inte känner någon.. Stå i ett omklädningsrum... Mardröm kan jag påstå... När jag gick på babysim med Isak kände jag i alla fall nån... Och denna gång kan ingen komma med kommentarer att jag har en "rund" son haha    Noah är inte alls rund & jag tyckte inte Isak var det heller för den delen. Han var härligt babyrund. Fast vissa kom med kommentarer på den tiden. Ni som följde mig då vet vad jag menar. Nej i morgon ska jag ta tag i mig själv. Göra så gott jag kan med det jag kan göra nåt åt. Idag ska jag bara "vara", ska få ha min "skit" dag. Bara inte låta det gå alltför mycket utöver min familj   Inte doms fel att jag mår som jag gör... Nej... dags för lite frukost kanske.. och sen en dusch.. Kan hjälpa på mitt humör.. Kanske... Återstår att se... 

Ovido - Quiz & Flashcards