My heart My life

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Linda - 1 februari 2013 09:14

Idag känner jag mig trött & frusen. Läggningarna till Isak fungerar utmärkt. Trodde jag hade gjort nåt dumt natt till igår när jag tog in honom. Då hade han en av sina berömda hysteriska nätter så därför tog jag in honom till oss. Och han blev förtvivlad när jag lade Noah i sin säng innan honom. Då skulle han absolut sova med oss. Men jag stod på mig    Och jammen gick det hur fint som helst. Och annars går dagarna undan & tycker det går extremt fort. Fullt upp känns det som..  Och dom senaste dagarna har varit riktigt fina. Känts som våren är i antågande. Fast dumt att få den känslan så tidigt. Så i onsdags & igår hämtade jag Isak med vagnen. Riktigt härligt. Har också mått jättebra dom senaste dagarna. Helt underbart & känt mig typ lyrisk. Mycket har nog att säga detta med sovingen till Isak. Och vädret förstås. 

 Annars har jag mycket roligt på gång framöver. Ska nog ta en fest snart. Sen har vi dop typ i april, och Ullared resa igen. April, maj nån gång. Vi som ska iväg får bli eniga om detta    Skrev till Mariann förut att vi får mötas på en fika & prata Ullared snart. Hade varit toppen. 

 Funderar också på att försöka byta jobb när jag är klar med mammaledigheten. Trivs ju med jobbet osv men tycker det är synd att man inte hör nåt från nån i stort sett. Känns inte så kul att gå & hälsa på då. Var där strax före jul men inte sedan dess.  Med Isak hälsade jag på titt som tätt men det var annorlunda då. Helt annan känsla av team än det man fått det sista året. Blivit för många anställda tror jag. Och att den nya fabriken är uppbyggt på helt annat vis. Vi får se vad som händer.. 

 Nej orkar inte skrva mer nu. 

     


Mina underbara söner    Ha en fin dag!

Ovido - Quiz & Flashcards