My heart My life

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Linda - 6 mars 2013 09:47

Reklamen på tv ni vet, där alla säger att det är sååå kul & ett "lätt" sätt att tappa oönskade kilon. Jo har ju denna film hemma & satte igång den igen idag. Dags att göra nåt åt mina oönskade kilo & slappis magen    Men, ett stoort men, det finns inte kul! Jag anser att jag har en ok kordination (om det är så det skrivs, ja ni vet vad jag menar) men... Hinner f... inte med på dom stegen alls.. Känner mig som en klumpig flodhäst så som jag hoppar runt & inte hänger med för fem öre. Men gjorde hela j.... programmet & känner mig rätt nöjd. Kanske det blir bättre ju fler gånger man gör det? Har också beställt en annan typ träningsfilm så kan jag byta lite på det. Dags att göra nåt som sagt. Ett försök på att må bättre. Det var nån som skrev på facebook:" Ta hand om dig själv som om du vore nån du tyckte om" Ska försöka ta detta till mig & börja leva så. 

 Annars idag är det tvättning av kläder, små röja lite innan det blir promenad till dagis för att hämta lillfisen     Och när vi ändå är inne på Isak...Igår kväll vaknade han sådär hysteriskt arg igen... Varför? Brukar i stort sett aldrig vara så två dagar i rad... Känner han kanske av att jag inte mår sådär superbra som jag brukat? Vissa saker kan jag bättra på själv i mitt mående & andra inte... Om jag mår bättre kanske han också blir lättare att ha med att göra.. Ja inte vet jag...


 Ååå vet ni vad? Jag har börjat brodera igen!!!    Sitter en stund om kvällarna nu efter barnen lagt sig. Så nu har jag bara pyttelite kvar på Noahs täcke.. Måste bara få tag i nån som kan hjälpa mig sy på ett bakstycke... Nån som känner att dom kan hjälpa mig?.. 

Nästa projekt blir en födelsetavla i samma stil precis som Isak. Han har sitt mönster på täcket & tavlan & Noah får sitt. 

 Nej dags att ge Noah lite mat. Vi hörs!!

Skapa flashcards