My heart My life

Alla inlägg den 19 mars 2013

Av Linda - 19 mars 2013 19:34

Tar en dag i taget. Men börjar bli bättre. Må bättre osv. Isak däremot har blivit svårare. Argare. Vaknar på natten & är riktigt urförbannad. Tar upp till en timme att lugna honom. Som oftast skriker han att han vill åka hem. Gråter & skriker. Tur Noah är rätt så van för han vaknar sällan av det. Läggningen är också svårare än vanligt.. Guud vad jag vill ha ett eget hem!! Fast än så länge funkar det faktiskt så här också. När Isak är på dagis ägnar jag dagarna att packa vad jag äger & har. Man har rätt mycket ändå måste jag säga. Fast har inte mycket möbler & sliter lite med detta faktum. För att skaffa möbler måste man ha pengar... Och av just den varan är det ont om för tillfället. .. Men allting ordnar sig.. Och annars? Klart man funderar & undrar osv... Vissa saker ter sig märkliga... Men men... Nej som sagt vi börjar må lite bättre. Man får bara ta en dag åt gången..... Vill snart ha svar på vissa funderingar.... Får nog det frampå... 


Och så måste man få in vissa rutiner på vissa saker.. Viktigt med det, för barnens skull. Rutiner är bra. För alla    

 Nej orkar inte skriva mer. Trött i ögat.. Dels uppe på natten & sen tidiga morgnar... Livet som "ensam". Tufft ja jag säger inte annat. Klart som f det stundvis är riktigt tufft...

 Men det blir väl bättre.

 Hej & hå

Ovido - Quiz & Flashcards