My heart My life

Alla inlägg den 28 mars 2013

Av Linda - 28 mars 2013 12:27

Haha jag måste skratta. Är inte detta sååå typiskt Töcksfors, små samhällen överhuvudtaget? Dessa underbara rykten. Har människor roligt på andras beskostning? Jo det kan man nog säga. Tydligen ska min man ( kallar honom fortfarande det) ha hittat sig en ny brud. Som ryktena säger. Detta berättade han själv för mig & jag bara skrattade. Tror inte ett dugg på dessa rykten. Helt absurt enligt mig. Och att han själv berättade om dessa rykten uppskattar jag. Ni vet ju hur det är, en får höra nåt av en och så vidare & till slut kommer det fram till oss det gäller. Nån måste ju förstås starta dom också. I alla fall så verkar det som om folk har roligt av att sätta ut rykten. Förväntar dom sig att vi ska bli ovänner? Just nu är den chansen liten. Vi pratar som riktigt goda vänner & litar på varann till hundra. Är så glad för detta. Att vi faktiskt kan prata med varann   trots allt betyder han enormt mycket för mig & han är far till mina barn. Det är sånt som händer att man går i från varann. Att man helt enkelt kanske inte passade så bra ihop som man trodde. Uppskattar honom, alla år & vänskapen vi har.

 Idag är en bra dag. En positiv dag då allt känns som om det ordnar sig. Och i slutändan gör det ju det   

Presentation


This is me & my life

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards