My heart My life

Alla inlägg den 25 april 2013

Av Linda - 25 april 2013 12:24

Väntar på att allt ska gå i sin ordning & att jag kan hämta nyckel... Där tanken är att jag ska hyra finns en sk förening... Meningen var först att figuren inte skulle blanda in dom ang uthyrning för man får egentligen inte hyra ut, utan vi skulle säga att jag "lånade" lägenheten. Men nu tog han nog det beslutet att göra det på rätt sätt som i & för sig är bra. Fast nu är detta alltså nu helt & hållet upp till föreningen.. Antingen klartecken eller ännu en besvikelse... Gud vad jag hoppas att dom säger ja till detta... Vad gör jag om inte?.... Då blir det som att börja på noll igen vilket skulle ge mig ett knäck igen... Väntar bara på ett samtal om jag kan packa ner mina saker här eller inte.... Väntar med det tills allt är helt hundra.... Snälla ni i den sk föreningen... Jag behöver verkligen ett hem... Jag & barnen... Men bara att avakta & se... 


Fick i alla fall shoppat det som var tänkt på Ikea så allt är klart på den fronten. Kjöpte mig faktiskt lite verktyg också haha    första gången i mitt liv tror jag. Och Isak fick en eldriven fyrhjuling som han åker på i stort sett hela tiden. Glad att jag köpte den   

 Och efter Ikea kom vi på att när vi ändå hade kärra kunde vi hämta soffan också. Sagt & gjort. Var hemma typ kvart i tio på kvällen & jag var helt slut... Men ändå en lyckad tur. Och tusen tack ännu en gång tjejer för all hjälp fastän jag tjatade om att ni inte skulle ta det tyngsta bärningen.. Men vissa är stönigare än andra    Och ännu ett tack till min familj som tog barnen för mig & all hjälp jag fått där   


Nu håller vi tummar & allt på att allt går vägen & jag får nyckeln idag.


Ha en fin dag. 

Ovido - Quiz & Flashcards