My heart My life

Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Linda - 2 maj 2013 18:04

Har alltså bott här i snart fyra dagar & redan klagomål? Tydligen så får grannen under inte sova för Isak springer runt på golven? Eeeh & detta kunde hon inte säga själv utan hennes dotter som kom & sade detta förut.. Imponerad. För det första, han får inte springa runt & speciellt inte över hennes sovrum som mitt ligger. Vi har morgon här ca 06.30, vi går ut med Gizmo. Han får en smörgås & sätter sig framför tv'n... När stampar, springer han runt? När klockan närmar sig åtta ja för då ska barnen fixas inför dagis osv.. Gud fattar inget jag. Och hon som ändå har barn själv borde väl fatta & varför inte prata med mig först istället för att klaga till sin dotter som självklart berättar detta vidare till mig? Så nu har jag formulerat ett litet förlåt brev eller haha typ. Ni får se om ni klarar läsa på bilden   


 

Ovido - Quiz & Flashcards