My heart My life

Alla inlägg den 5 maj 2013

Av Linda - 5 maj 2013 08:35

Lägenheten i sig är jättefin... men... tydligen har människan under redan klagat (& det bara efter några dagar) till föreningen om oss, eller rättare sagt barnen... Hur hon kan säga att det påverkar hennes nattsömn? Visst är jag inne & hämtar Isak om jag har sånn tur att han somnar i sin egen säng.. Og på morgonen typ halv fem är jag inne & stoppar i nappen på Noah... Men det är ju inte så att jag verkligen trampar utan jag smyger ju... Inte alls kul det här & nu vill jag bara ha nån annanstans att bo... Som om jag inte har nog i huvudet    Nej det ska inte vara lätt & man ska visst inte bara få njuta.. Man måste verkligen smyga runt på morgonen, hysja på Isak... osv... inte kul alls... Nej det här var nog inte så bra i alla fall... 

Ovido - Quiz & Flashcards