My heart My life

Alla inlägg den 27 maj 2013

Jaa

Av Linda - 27 maj 2013 08:57

Då har ännu en helg passerat.. Den har varit lite tuff fastän jag försöker tänka positivt & framåt. Hade inflyttningsfest i lördags & den var ganska lyckad ändå. Kvarnen var tyvärr inte lika lyckad.. Jag fick för mycket tankar i huvudet... Och igår kväll fick jag hem barnen & då blev allt genast lite bättre...    Men hade väldigt svårt att somna igår.. Tror klockan blev ett innan jag till slut lyckades sova en liten stund innan Noah började. Han hostade & var kinkig.. Så inte många timmar på ögat här inte... Så får hoppas barnen kan sova samtidigt idag   


Och så betalade jag räkningar förut.... Inte alls kul... Vet inte vad jag tänkt med... Hur jag ska få detta att gå ihop... För det gör det inte nu som det ser ut i dagsläget... Jag vet ju att det blir okej bara man kommer in i systemet & allt rullar på... Men fram till den 20 vet jag inte riktigt hur jag ska lösa allt.... Eftersom jag inte fått nåt bostadsbidrag än innebär det att efter att allt kommit in som det ska & allt blivit betalt har vi en  typ 500 att leva för.... Tur jag inte kostar nåt i matväg...   

 Funderar på att prata med soc... Men det känns som ett fruktansvärt nederlag.... ååå.... jag vet inte hur detta ska gå...Bara att bita ihop... Som om jag inte har nog, haft nog... så blir det så här också... Ska ringa försäkringskassan & höra ur det går med min söknad.... Fattar inte vad jag tänkt med.... Blir nog bra bara allt rullerar men just nu är det inte så bra....

Skapa flashcards