My heart My life

Alla inlägg den 4 juni 2013

Av Linda - 4 juni 2013 19:26

Har för tiden fått höra att jag börjat lysa upp. Fått en annan glöd. Verkar gladare & närmar mig mitt gamla jag    Och det kan nog stämma. Mår mycket bättre nu än vad jag gjort på länge. Fast klart man har ju fortfarande upp & ner stunder. Mitt tålamod är också nåt helt annat. Finns fortfarande saker man tänker & funderar på.. Jag är så trött på ljugandet runt i kring. Vad är poängen? När man gång på gång bett om ärlighet & får tvärtom tillbaka. Vad tjänar det till dessa lögner? Kan man hålla ordning på vad man säger & inte utöver detta.. Att man trodde att man kände en person så visar det sig allt bli knepigare & knepigare... Nej förstår inte vitsen med detta.. Ser jag dum ut eller vad? Jag är inte helt blåst så jag fattar.. Förstår också mer & mer nu.. Hur länge skulle det ha pågått om jag inte hade gått självmant? Förstår mer & mer att det låg sanning i det lilla sms jag fick en gång. Och ändå har man fått höra & blivit lugnad att så var det inte, åå gud nej aldrig. Hur skulle det gått till? Oj ni hade visst fel... 


Nej jag är på väg åt rätt håll. Mår riktigt bra & känner att allt blir bara bra. Lever livet & njuter. Visst blir jag förbannad över vissa saker. Men inte värt det att lägga ner energi på. Den är inte värd min energi. 


Så det så. Leva livet, festa, vara med barnen. Social & helt enkelt njuta. 


För mig går barnen först. Absolut först. Vad andra har för prioriteringar får bli upp till dom. 

Ovido - Quiz & Flashcards