My heart My life

Alla inlägg den 8 juni 2013

Av Linda - 8 juni 2013 06:39

Klaga nåt mer på att barnen är uppe tidigt    För vad är jag själv? Jodå uppe & vaken 05.30 Kan undra sig varför? Haha, är & förblir en morgon människa. Spelar oftast ingen roll hur sent det blir kvällen innan. Senast 8 är jag uppe. Oavsett är det lättare att vakna till barnen än till en tyst tom lägenhet.  Fördelen idag är att om jag skulle bli trött kan jag försöka sova lite senare. Hehe fast det händer aldrig.   I alla fall när jag var ute en sväng med Gizmo igår kväll stannade föreningsdamen mig. Hon ville bara nämna att dom helst inte vill att Isak ska köra fyrhjuling, bobbycar & cykla på altanen uppe.. Tydligen skakar det i hela bygget. Visst har väntat på det.. Men det gör allt mycket tyngre för mig igen... Hon sade också att gräsmattan var till för alla så bara att använda den. Hur kul är det att sätta sig nedanför med grannen under? Inte alls... Så nu får jag alltså bära den minsta ner, ha vagnen framme hela tiden, hunden med ute, Isak ska ner & alla hans grejer.. Hmm lättvindigt.. Blir ett långt år... Hoppas att när maj nästa år närmar sig att jag fått nån annanstans att bo... Vi får inte göra ditt & datt osv.. Nej ska visst inte vara lätt att leva    Men tycker det är dags att min otur vänder... Att lyckan snart kan se åt mitt håll igen.. Låta saker gå min väg... Men har det rätt bra ändå egentligen.. 

Solen skiner ute & blå himmel. Ser ut att bli en fin dag idag. Ska snart passa på att ta mig en långpromenad, får nog vänta till typ halv åtta så jag inte får klagomål på det i alla fall    Och sedan under förmiddagen ska jag till huset & rensa grejer som är kvar & då får jag sett barnen en sväng   Ska också passa på att städa bil igen både invändigt & utvändigt. Behövs efter allt pollen & skit. Tvättade bilen förra helgen, var skit nöjd & några timmar efter rasar det ner från himmelen & jag hade åter en gul bil.. Kul.. Nej.. Men verkar i alla fall som att pollenet har lugnat sig nu så man kanske har en ren bil något längre.. Och tror faktiskt det blir en lugn kväll i kväll. Lutar åt det, men vi får se vad som händer   


Ha en trevlig solig lördag mina vänner!!


 


 


 


åå mina underbara finaste barn   

Ovido - Quiz & Flashcards