My heart My life

Alla inlägg den 9 juni 2013

Av Linda - 9 juni 2013 20:35

Är barnen på plats hemma    Mina underbara barn. Haha ja nåt bra kom det ut av sju år   Det bästa vill jag säga. Haha fick reda på lite mera förut. Jag kan inte annat än skratta. Vet dom vad dom ger sig in på? Och att jag hade såå många nyfikna läsare    Ibland lönar det sig att blogga förstår ni. Nu funderar jag på att kontakta advokat. För att allt ska bli gjort på rätt sätt? Hmm Vi får se    Undrar du nu vad du gett dig in på? Undrar det ja. 


Nej känns jävligt bra just nu. Tack till dig för dina ord vem du än är. Alla sådana ord gör mig starkare & ännu mera säker på att jag gjort såå rätt. Jag ska leva livet. Njuta både med & utan barn. Inte alltid lätt utan    Men ut, träffa folk. Ha kul helt enkelt. 

Och vet ni, nu är det nere på 10 kg minus!!!    Nu ska jag bara börja träna lite på kvällarna, det jag kan göra hemma. Känns också jättebra. Känner mig som en ny person. Och jag har blivit mitt gamla jag känns det som!! Härligt! Livet leker. 


Tack än en gång du där ute! Du har så rätt. 

Av Linda - 9 juni 2013 11:51

Jag drömmer om ett eget litet hus nånstans i ett trevligt barnvänligt område.. Behöver inte vara stort.. Typ 80-90 kvadrat... En lagom stor gräsmatta där mina barn faktiskt kan vara barn... Plats till en liten pool & studsmatta... En trevlig lekplats.. Allt på ett plan med stora fönster & öppen planlösning.. Typ fyra rum... Om man ändå hade massa pengar.. Då kunde jag ha hittat den perfekta tomten & fått nån att hjälpa mig rita & bygga mitt lilla hus... Man kan ju alltid drömma.. Men skulle verkligen önska jag kunde ge mina barn ett riktigt boende... Att dom fick vara barn.. Springa & stoja utan klagomål... Behöver inte vara i Töcksfors... Eller jo får ju inte flytta härifrån.... Ska nog börja skrapa triss.. Plötsligt händer det eller hur? Haha ja eller hur, i alla fall med min tur.... Vore drömmen med nåt eget... Och drömmar måste man ha.. men just den drömmen känns väldigt avlägsen... 


Helgen är snart över för denna gång.. Och vad har jag gjort? Jäst mycket i solen jaa   Njutit ja.. umgåtts med familj & vänner. Allt i allt varit en bra helg trots inga barn. Gick min vanliga morgon promenad i morse & efteråt städat (jag är sjuk!!! Jag vet!!!) och jäst mer i solen.. Ska jäsa lite till innan jag tar mig en dusch & går upp & röstar.. Hoppas många röstar & det ser så ut när jag tittar upp.. Varit folk där hela tiden sen det öppnade. Jättebra & hoppas flest möjligt röstar. 

Längtar tills ikväll då mina barn kommer hem   Får avsluta nu innan datorn kokar sönder i solen. Har väl typ 40 på altanen när solen är framme.. Puh.. Men klagar inte. Varit en bra sommar hittills tycker jag. Hoppas det fortsätter. Ha en fin dag & glöm inte att rösta!!!

Ovido - Quiz & Flashcards