My heart My life

Alla inlägg den 17 juni 2013

Av Linda - 17 juni 2013 17:47

Fy fan vad jag är bra    hehe okej inte med ätandet då men... en morot, ett äpple & en smörgås. På hela dagen.. Ooops, ska ta mig ett eller två knäckebröd sen. Planen idag var ju egentligen en långpromenad med barnen på förmiddagen.. Men så blev det inte då jag kom på att ståbrädan som Isak använder stod kvar hos mamma    Men fick tränat lite hemma. Typ sit-ups & med hantlar. Ett försök att få bort det sista "hänget" som är lite överallt    Så vi åkte ut till mamma & dom & hängde där en stund innan vi åkte hem & grejade lite. Typ vek ihop lite kläder osv.. Men så blev jag fort rastlös & så kom jag på att mina plattor till ugnen var ju kvar där också. Så fick en bra ursäkt att åka dit igen & med förhoppningar om middag. Haha sånn tur hade jag inte idag    Men satt där en liten stund i alla fall. Och efter det tog jag med mig barnen & handlade lite. Nu ska det ätas, och det ska ätas nyttigt! Så i morgon ska jag ta tag i mitt bakande som jag inte gjort sen jag vet inte när, och baka nyttiga frallor. För nu ska jag bli duktig med frukosten om inte annat    ska inte följa nåt specifikt recept utan handlade lite olika mjöl typer & nyttiga rågkross & havregryn. Ska bara blanda ihop lite smått & gott & se hur det blir. Det får ni veta i morgon    I alla fall lämnade jag barnen hos deras far. Och nu har jag kommit in från en liten springrunda & gissa om svetten rinner. Härligt!!    Hade planer på att pressa mig ännu mera & ännu längre, men så här i början vill jag helst inte att nån ser mig springa haha är nog en syn för gudarna. Blev väl ca en halvtimmes tur med både spring & rask promenad, men faktiskt mera spring så är skit nöjd. Och självklart hjälper det att nån pushar lite på en. Det enda som fattas nu är att slänga bort den där pinnen. Men först en sak i taget & inte allt på en gång. Då är det nog lätt att man ger upp alltihop. Men känns riktigt bra nu & känner att jag mår hur bra som helst. Nu ska jag snart slänga mig i duschen & sedan lite mat/frukt innan barnen ska hämtas. 


Life is good   

Ovido - Quiz & Flashcards