My heart My life

Alla inlägg den 21 juni 2013

Av Linda - 21 juni 2013 18:55

utan barn    och här sitter jag. Hmm vissa är ju inte så duktiga på att svara på sms    nejdå, fick ett erbjudande om att följa med på fest idag. Tackade nej då planen är att man ska ut i morgon..kanske.. Så sitter här av egen vilja. Fast planen var att jag ville hälsa på nån men men. Har varit en vecka som hittills gått väldigt fort.. Fortsätter min träning & nu är jag nere i minus 13 kilo!!!    men ätandet är si så där. Har inte blivit nån långpromenad sen i förrgår. Har haft häcken full dessa två dagar. Hämtat bilder hos fotografen på Noah. Tycker det var mindre utval på honom än det var på Isak & väldigt många nakenbilder. Men utöver det är jag nöjd. Jo mina kilon, är egentigen snart nere där jag inte varit på tio år men ändå känner jag att mera mera mera.. Farligt det där.. Hamnat som i en ond cirkel.. Precis som för tio år sedan.... Men men.. 

Mår i alla fall mycket bättre. Och visst är det otroligt hur nya människor kan komma in i ens liv, göra en gladare, mer positiv & puschar på. Helt enkelt ger mig bättre dagar. Ja nu ska ni inte tro nåt här. Blivit en god vän helt enkelt. Bara skönt att ha nån som får en att kämpa på. Och  inte varit mera yr i huvudet heller.. Inte än men är rädd det snart är tillbaka om jag inte tar tag i mig själv igen.. 


Planen för kvällen är tja sitta här, greja, köra en av mina goda vänner på fest & fortsätta sitta här    I morgon ska jag ta en spring runda (Gizmo får en chans till   ) städa & på kvällen blir det nog fest..eller? Får se.. har väl också på sätt & vis tappat lite lust där.. Smittar av sig det där    Och på söndag, inte göra ett skit.. Jo får försöka springa en runda då också, men utöver det absolut ingenting. Haha ja ni tycker ni ser mig? Rastlösa mig göra ingenting. Mmm vi får se.. Nej så ser helgen ut i det stora hela.. 

Nu inväntar jag ett rejält åskväder.. Känns så i luften & mitt huvud.. Varmt & kvavt. 

Nej fortsätta greja lite. Ha en trevlig kväll! Och en trevlig midsommar   

Ovido - Quiz & Flashcards