My heart My life

Alla inlägg den 24 juni 2013

Av Linda - 24 juni 2013 15:26

på allt... på hela situationen... Ska man aldrig bli färdig? Börjar få nog av det här... Jag har nog hela tiden varit för snäll på alla sätt & vis... Är så in i helvete trött på att dansa efter andras pipa konstant... Att vissa ska få som dom vill... Som förälder vill man gärna se sina barn så ofta det bara går, eller? Och som mamma vill jag ju att dom ser sin far också? Fast nu vet jag inte längre om det är så nyttigt för dom.. Att ha en far som bryr sig mer om sin egen fritid än sina egna barn? Ja tänka sig nu skrev jag det! Skvallra vidare bara... Skiter i det... Bry sig mera om det nya ligget än sitt eget kött & blod... Tycker jag är jättebra... Nu går det snart rättens väg med allt tror jag... inget avtal är underskrivet. Frågan är om jag skiter i det.. Tar in rätten som bestämmer umgänge, en bodelningsman som delar på allt... Det som är att jag frågade om vi kunde byta onsdagen mot tisdag & torsdag denna vecka. Var inte aktuellt.. ville ha alla barn samtidigt men måndag gick bra. Va fan tror han, att efter att dom varit borta hela helgen så lämnar jag dom dagen efter igen? Glöm det... Ni förstår, jag värdesätter mina egna barn. Dom är mitt allt & det enda jag bryr mig om. Resten kan kvitta... Tydligen är inte barnen nån prioritet för honom & dåså, då ska han också slippa dom om det är så jobbigt att ha dom... Ta mig i arslet vad lett jag är & skulle nästan önska barnen ingen far hade... usch vad jag skriver.... Menar inte så... men nån kanske förstår? Det hela var varför jag ville öka med en dag till var att barnen bara får varit där typ 1 1/2 timme just för att Isak är så trött på kvällarna och känner att så kort tid blir bara förvirrat för dom & att kort tid lite oftare kanske är bättre? Men nejdå... priotitera annat ditt .......... 

 Vill bara bli klar med det här..... trött på allt ihop.... less... 

Presentation


This is me & my life

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards