My heart My life

Alla inlägg den 26 juni 2013

Av Linda - 26 juni 2013 19:49

Har beslutat mig efter mycket tänkande, råd & tips för att fortsätta mitt bloggande    Och att jag däremot när jag har en dårlig dag & skriver utan att tänka att lösenordskydda just det inlägget. På så vis kan jag ju ändå skriva av mig fastän hela världen inte behöver se det. Hade en dårlig vecka.. eller i alla fall några dagar    Men nu har jag näsan fram & huvudet högt. Låta förtid vara just förtid. Sluta älta & tänka positivt. Så till slut (som många gånger förr tänker ni nog nu   ) kommer man fram till en sådan punkt i sitt liv att nu får det vara nog med allt det där negativa ältandet. Och denna gång känns annorlunda än dom föregående. Har börjat komma till den punkt att jag faktiskt börjar bli typ ja lycklig.. nöjd helt enkelt. Visst kommer jag nog fortfarande ha mina mörka dagar men tror inte det blir på det viset som det varit utan då är det nog ensamheten som hägrar om det blir mörka dagar. Nej som sagt just nu känns allt kanon. Är så glad för mina underbart goda vänner som finns på alla möjliga sätt & vis   Nya som mina fasta. Tack älskade er!!!Att ni stått ut    Jag är imponerad!! 


Idag har det varit en bra dag även om det bara regnat. Åt frukost med min bästa vän efter lämning på dagis    pratade & bara njöt. Grejade lite hemma innan jag åkte för att lämna minsten till "mormor" & "morfar" innan jag åkte & klippte mig. Var en evighet sidan sist så det var behövligt att toppa det lite. Nu är jag faktiskt i funderingar på att sätta i löshår. Men ska undersöka lite. Vill ha det proffsigt gjort & minsta möjliga slitage på mitt eget. Men nåt jag vill pröva på. Så vi får se. Ska prata lite med frisörer som jag vet gjort det tidigare & som kan jobbet. 

 Och idag blev också del ett avklarat. Bodelningen är underskriven!!!    Blev en högre summa än väntat & det var ju inte helt fel. Så nu ska jag titta efter ny bil. Fast måste vänta tills det kommer in på kontot först. Nej känns väldigt bra. Ännu en del avslutad. Två kvar & den sista är nog den största   


Så detta blir bra. I morgon är min dag att först lämna fisen på dagis & sedan hem & städa innan jag får göra ett avbrott för att gå på BVC med Noah. Och i morgon eftermiddag ska barnen lämnas till sin far för kanske ett par timmar (beror lite på hur trött Isak blir) och själv, tja jo har lite planer   


Nej en bra dag & förhoppningsvis många sådana som följer. Ha en trevlig kväll!!!

Ovido - Quiz & Flashcards