My heart My life

Alla inlägg den 28 juni 2013

Av Linda - 28 juni 2013 15:40

Idag tog jag ett beslut, som för min del var ett tufft sådant & hoppas denna personen förstår det.. För nu är jag bara lett allt & vill komma mig vidare. Och på detta sättet var det ett steg i rätt riktining. Ni förstår jag har haft kontakt med en person som berättat en massa saker & saker jag egentligen aldrig velat veta & samtidigt fått svar på en massa jag undrat över. Men saken är den att jag efter igår tänkt massa på detta & fastän barnens far gjort väldigt fel så förtjänar han faktiskt så mycket mer än så.. Borde kanske inte tycka det, men saken är den att vi har sju år ihop & klart jag bryr mig om honom ändå fastän jag varit så jäkla arg & ledsen för vad han gjort.. Jag berättade i alla fall i stort sett allt jag fått veta, mitt samvete menade detta & med stöd från annat håll så gjorde jag det. Ni förstår just i denna sak väljer jag Rune, så enkelt är det ofattbart eller inte.. Nu är resten upp till honom om han tror mig eller inte.. Jag har i alla fall sett nog fysikt bevis.. Och hoppas han är smart & väljer rätt. I slutändan vill jag honom det bästa & tyvärr men hon är inte det... Och jag tycker det är synd, blir nästan arg på hur hon behandlat honom.. Nu är fallet så att jag vill inte ha honom tillbaka för egen del. Absolut inte därför jag gjorde det.. Och faktum kvarstår.. Han är far till mina barn.. Och sen så om hon fortsätter vara i hans liv på det sättet kommer hon aldrig få se/vara nära mina barn.. Tyvärr men en sådan människa ska inte ha nån som helst påverkan på doms liv... Men oavsett hoppas jag för hans egen skull & hans bästa att han faktiskt tar det rätta beslutet & att hon är ärlig & berättar för honom vad hon gjort...


Själv mår jag faktiskt bra av att ha gjort detta.. som sagt borde ju inte tycka synd om honom & dom flesta tycker kanske jag borde bara låtit honom fortsätta "gräva sin egen grav" för som jag alltid säger, till slut kommer faktiskt sanningen fram på ett eller annat vis. Och hittills har jag haft rätt i just detta..


Och på måndag ska jag på fullkoll. just för det faktum att han faktiskt varit otrogen & ingen aning vad den andra människan varit borta i.. Lär nog inte bli så glad om det skulle vara nåt men går att göra nåt åt... Och har lärt mig det svåra sättet att inte lita på nån.. inte förutom mina goda vänner    dom litar ju på. Och sen som ni redan vet sätter jag ärlighet väldigt högt... Nog den viktigaste egenskapen i en människa som jag tycker just nu.. 


Så nu hoppas jag hon är ärlig & att Rune tar till sitt förnuft... Och inte tänker med det "lilla" huvudet    skämt åsido. Nej hoppas för hans skull att han är lite smart.. Och jag vet ju att han faktiskt egentligen är det..


Tack & hej.

Presentation


This is me & my life

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards