My heart My life

Alla inlägg den 1 juli 2013

Av Linda - 1 juli 2013 19:04

Försöker lösenords skydda vissa inlägg i efterhand men får inte till det? Men gjort är gjort & dom flesta av mina läsare har väl ändå läst. Ja som ni fattar nog så glömmer man fort vad man sagt & åter igen var jag förbannad & skrev.. gaah lite less på mig själv   Nu gör jag en total omvändning. Tänker inte be om ursäkt heller för det har inte jag fått nån av hela saken. Nej som sagt helomvändning. Låt dom leva sitt liv & barnen ska självklart få träffa sin far. Där var jag totalt fel ute & min frustration gick utöver dom & det ska aldrig hända igen! Det var fel av mig. Nu släpper vi det här & gå vidare. Tror inte vi kommer vara "vänner" som var sagts från första början. Där har det varit för mycket lögner & svek för att det ska kunna funka. Men vi ska ändå kunna prata som vuxna människor tycker jag. Har också beslutat mig för att ge henne en chans. Jag har bara hört en sida av det hela & visst har jag sett bevis också men har ändå beslutat mig för att hon ska få en chans att förklara sig & att som jag själv skulle velat är ju att nån hade gett mig den chansen om det varit mig. Och på sätt & vis har ju jag varit i den sitsen en gång i tiden. Och för mig (och som en mycket klok vänn sade till mig   ) är det viktigaste barnen. Och är hon duktig att kunna (i framtiden om det blir allvar) ta hand om mina barn som sina egna ska jag uppskatta detta. Och vad jag än kommer tycka om henne den gången vi träffas är det då barnen jag ska tänka på i första hand. Men alla förtjänar en chans. Så är det bara. Nu känner jag bara att det varit för mycket drama & såpa över det hela. Vilken sits     Haha nån som vill byta med mig? Nej blir nog bra i slutändan. Och än en gång ska jag säga att jag inte vill ha honom tillbaka oavsett vad ni måtte tro efter allt det här..


Idag har jag haft egentid med min äldsta son. Kände att det var dags för bara han & mig tid då han visat en hel del svartsjuke tendenser den sista tiden. Så i morse körde vi Noah ut till sin mormor. Vi åkte hem. Jag fick röjt lite & så innan vi åkte till centret för mys pys. Vi pratade lite med mina vänner, och på kremmerhuset passade han på att ge Renathe lite jobb    Drog ut en massa nallar & några bilar som stod där. Hihi men han var i alla fall nöjd. Gick vidare & då fick han syn på en sånn "åk" bil på joey´s. Där stannade vi en liten stund. Meningen var ju att vi skulle ha tagit en glass där men så blev det inte   Han ville inte ha nån utan hålla på vid bilen hela tiden. Lät honom hålla på en stund innan jag till slut med övertalning fick honom att följa med mig på affären. Och där fick han en glass, men han ville tillbaka till denna bilen & då fick han åka den två gånger   Sedan var det iväg på Ringo, leksaks affären & på tävlingen. Isak är nog lite för ung än för att kunna förstå vad det gick ut på. Så jag fick hjälpa honom lite. Var att man skulle leta upp en nalle & sen vinna nåt. Vi vann inte    Men kul ändå att nån hittar på nåt. 

Sedan fick jag lämnat av Isak hos sin mormor för jag hade tid för koll. Så nu är det bara att vänta på svar. Om en vecka så vet jag.   

Åkte tillbaka & stannade där ute en bra stund då Isaks kusin kom & dom lekte & hade kul. Så allt i allt en bra dag. Och tror Isak också var nöjd med våran "egen" dag för var mycket lugnare idag. Så detta ska jag försöka få till lite oftare. Behövs. Och nu sover båda mina små prinsar    Imorgon är det dagis, promenad & städning på schemat. Usch för här är det inte så fräscht enligt mig just nu. Jag & min städmani    men jag lovar, nu behövs det. 

Försökte ladda upp bild på Isak via blåtanden på datorn men fick inte till det. Får lägga ut den senare. 

 Nog för idag    Håller tummarna för uppehållsväder i morgon så promenaden blir av. Ha en fortsatt trevlig kväll!!   

Skapa flashcards