My heart My life

Alla inlägg den 3 juli 2013

Av Linda - 3 juli 2013 11:31

Och jag mår alldeles fantastisk. Och det på alldeles egen hand   Att vakna med ett leende & känna att livet faktiskt är helt okej. Och jag klarar mig alldeles utmärkt på egen hand. Visst saknar man ibland en arm & lite närhet. Men vet ni, det kommer    Jag har inte bråttom med att hitta nån utan nu ska jag bara leva livet & njuta. Med & utan barn. Haha nu kommer väl läsarstatistiken sjunka när jag inte är så ledsen & negativ längre. Det skiter jag i. Det tjänar ingenting till att gå & vara sur över saker. Dags att se det ljusa med det hela. Jag & exet kan samtala & hålla en god ton & det är bra med tanke på barnen. Och just att jag äntligen kommit fram till vad jag gjort har också hjälpt på mitt goda humör. Så allt känns hur bra som helst. 

Idag var mina söner inte på så gott humör nån av dom. Men det är dagar man får ta    Fick i alla fall iväg den ena på dagis & den andra fick följa med på långpromenad runt torsvika & sandvika med Anna. Var riktigt skönt fastän Noah var lite hungrig & less sista biten. Och har fått färgat mitt hår, vilket också var behövligt & nu förbereder jag middagen till sen, då jag bjudit in mina föräldrar. Dom har bjudit oss så mycket så tyckte det var dags att bjuda tillbaka. Det ska bli fläskfile gryta. Min syster är otroligt duktig på den så nu gör jag ett eget försök. Utan recept    Blir spännande att se hur den blir. Och senare i eftermiddag ska barnen till sin far igen. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på då men det får tiden visa. Oavsett känns det här som en riktig bra dag.   

Ovido - Quiz & Flashcards