My heart My life

Alla inlägg den 5 juli 2013

Av Linda - 5 juli 2013 08:55

Ja då var det åter en ny fredag & ny helg & denna utan barn.    Men det går allt bra. Kvällarna är ändå tuffa så det spelar ingen roll. Lika tuffa om dom är här & sover eller om jag är hel ensam. Eller tuffa var kanske fel uttryckt. Men dom kan vara lite ensamna. Man saknar nån vuxen att prata med & sätta sig i armkroken hos. Men för övrigt känns livet toppen & allt det där kommer nog. Jag menar såå ful är jag väl ändå inte haha    Nej jag tror på att det där kommer tidsnog & att det då kommer bli fantastiskt! Tänk er den känslan, gå på "date" första gången, pirret i magen. Ja ni vet. Så vad händer idag då? Jo nu på morgonen har jag bytt på alla sängar & tvättar. Sedan ska jag ta med mig barnen & försöka gå långpromenad & om den äldsta är snäll som vi pratat om avslutar vi med att köpa en glass. Sedan händer nog inte sådär jättemycket. Får packa barnens väska & så ska vi nog vara ute & leka lite. Och i eftermiddag kommer barnens far & hämtar dom. Och då hoppas jag på uppehåll i vädret i alla fall för tänkte tvätta bilen både invändigt & utvändigt. Behövs igen nu... Och utöver det blir jag nog sittande här ensam ikväll.. Om inte nån känner för att komma & se på film med mig? Haha    Nej så idag blir det rätt lugnt. Ååå vet ni vad?? Gick på vågen igår & nu visar den minus 15 kg!!!!    Fast på nåt sätt känns det inte så men självklart märker jag det på kläderna då allt blivit för stort. Och det positiva är att jag tappat dom kilona överallt. Klockan är rent för stor så den måste jag ta in. Men ändå är jag inte riktigt nöjd.. Men med lite träning & springning & promenader ska jag nog ta ytterligare kilon   Och i morgon kväll blir det nog fest    Jag & Mariann har bestämt att vi tar det lite på sparken. Är egentligen bjuden på fest men nu känner jag för att ta det lite spontant & inte planera nåt. Var vi hamnar & hur kvällen blir är det ingen som vet   


Nej den minsta är inte så nöjd just nu så får ta hand om honom & sen ta en promenad.


Vi hörs!!!

Ovido - Quiz & Flashcards