My heart My life

Alla inlägg den 7 juli 2013

Av Linda - 7 juli 2013 19:59

Ja helgen närmar sig sitt slut. Barnen är åter hemma & sover sött båda två    Och vilken helg detta varit.. Hänt väldigt mycket & en del jag skäms över. Tänker inte dra upp allt som hänt, men tar lite av det. I fredags fick jag världens utbrott.. Hela dagen hade jag varit på mindre bra humör & så hände lite som fick bägaren att rinna över. Men tror jag behövde det utbrottet & på den personen, just för min egen del. Kändes jävligt skönt & ändå inte. Skämdes lite. Bad om ursäkt & då kändes allt mycket bättre. Går inte mera in på det just nu.. Sedan har man haft problem & diskusjon med grannen igen.. Hon är inte klok & mer än så orkar jag inte gå in på. Men blir inte så glad när man blir anklagad för saker jag definitivt inte gjort & att hon inte kan stå för det hon gör. Men jag bryr mig inte om henne. Vi lever som vanligt här ändå oavsett   Igår var jag mest med mina vänner, förutom städning   En riktig trevlig dag & till slut blev det också bestämt att det blev grillning & fest. Var riktigt jäkla kul om jag får utrycka det så. Sen då, om ni hör nåt om mig ni som bor här i området så kan jag bara säga så här, var en kul grej & inget mer!! Bara för att    Och visst skäms jag lite över detta men va fan, lite får jag väl leva   

Och formen idag var tack & lov bra, & drack ju heller inte så mycket så vore konstigt annars. Piggnade till lite här hemma innan jag promenerade för att hämta hem bilen. Och efter att ha suttit & pratat med Mariann lite blev det plötsligt en spontantur till Charlottenberg. Handlade inte supermycket, lite kläder åt mig& Noah  & en sparkcykel åt Isak. Och gissa om han blev glad då jag kom till Rune. Så medans Rune tittade på bilen & försökte hitta felet så skruvade jag ihop den & sedan tog jag & barnen en liten tur till min kompis som bor granne. Och när vi kom tillbaka var Rune klar & tyvärr hittade han inte felet   Så nu verkar det som om jag måste lämna in den på verkstaden & om jag ändå måste kosta på den blir jag lite i tvivel på om jag ska sälja den eller inte... Vet ju inte vad felet är & vad härligheten kommer kosta.. Får se det först & sedan får jag avgöra om jag säljer den eller inte tror jag.. Har en köpare på den (verkar väldigt så) men om jag måste lägga flera tusen i den får jag nog avvakta.. Men men, tack än en gång för hjälpen & för att du ändå tog dig tid att göra detta!! 

Och var underbart att få hem barnen. I morgon står promenad, utelek & bad på agendan. Verkar bli knallväder i morgon med så får passa på att njuta lite. 

 Nej det var nog allt jag orkar skriva.. Känner jag är riktigt trött så blir nog inte så sent & samtidigt har det börjat en bra film på tv också. Så vi får se vad som händer. 


Ha nu en riktig god kväll vänner & läsare   

Ovido - Quiz & Flashcards